بهزیستی مصمم است ۲۵ درصد از آمار طلاق کشور را کاهش دهد

معاون دفتر امور آسیب‌دیدگان سازمان بهزیستی گفت: بهزیستی مصمم است ۲۵ درصد از آمار طلاق کشور را کاهش دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید ارجمندی معاون دفتر امور آسیب‌دیدگان بهزیستی کشور با اشاره به راه‌اندازی ۲۴ مرکز سامانه تصمیم در استان‌ها گفت: سامانه تصمیم مسائل مربوط به آسیب‌های اجتماعی را به نرم‌افزار تبدیل کرده است و می‌تواند داده‌های خوبی را به مسئولان و تصمیم‌گیران ارائه دهد.

ارجمندی افزود: اطلاعات خوبی از طریق اطلاعات کشوری در زمینه آسیب‌های اجتماعی از طریق این سامانه به مسئولان کشوری و استانی ارائه شده است.

معاون دفتر امور آسیب‌دیدگان بهزیستی کشور گفت: بهزیستی مکلف شده و مصمم است، ۲۵ درصد از میزان طلاق در کشور را کم کند و در این راستا سامانه و دفاتری راه‌اندازی شده است.

ارجمندی عنوان کرد: تاکنون ۲۴۰ دفتر طلاق دولتی از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده و روند طلاق از طریق این دفتر‌ها پایش، رصد و جلوگیری می‌شود. هم‌چنین ۴۰۰ مرکز کلینیک مددکاری نیز از سوی بهزیستی راه‌اندازی شده است.

معاون دفتر امور آسیب‌دیدگان سازمان بهزیستی اظهار کرد: ۲۰۰۰ مرکز مشاوره پیش از طلاق نیز با کنترل بهزیستی در کشور فعالیت می‌کنند. همچنین بیست و چهارمین مرکز ثبت آسیب‌های اجتماعی در سامانه تصمیم بهزیستی کشور، در بجنورد با هدف بهره‌گیری مسئولان از اطلاعات این سامانه برای برنامه‌ریزی بهتر راه‌اندازی شد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/د

بهزیستی مصمم است ۲۵ درصد از آمار طلاق کشور را کاهش دهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.