رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

مرکز نوآوری علامه طباطبایی ۱ و نیم میلیارد هزینه در بر داشت

حسین سلیمی گفت: ساخت مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه علامه طباطبایی ۱ و نیم میلیارد هزینه در بر داشت.

مرکز نوآوری علامه طباطبایی ۱ و نیم میلیارد هزینه در بر داشتحسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت و اهمیت ساخت و راه اندازی مراکز نوآوری و شکوفایی در دانشگاه‌های علوم انسانی اظهار کرد: با ساخت و راه اندازی مراکز و مجموعه‌های نوآوری و شکوفایی به دنبال این هستیم که دانشگاه‌ صرفا آموزش بنیان نباشد و به این وسیله وصل به اکوسیستم‌های کار آفرینی و نوآفرینی باشد.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که افتتاح مراکز و مجموعه‌های نوآوری و شکوفایی چه کمکی به تحول علوم انسانی می‌کند؟ اظهار کرد: با ساخت و راه اندازی آزمایشگاه‌های علوم شناختی، مجموعه‌های نوآوری و کارآفرینی و شکوفایی به نوعی مفهوم دانشگاه را عوض می‌کنیم.

سلیمی در ادامه بیان کرد: ساخت مرکز رشد واحد‌های فناور دانشگاه علامه طباطبایی ۱ و نیم میلیارد هزینه در بر داشت.

او در ادامه گفت: مرکز نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع محوری هوشمندسازی فعالیت خواهد کرد و از ایده‌های نوآورانه دانشجویان استقبال می‌کند.


پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی یادآور شد: زیست بوم نوآوری و کارآفرینی دانشگاه علامه طباطبائی با هدف اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و حل مسائل جامعه با رویکرد خلاقانه و نوآور است.

سلیمی در ادامه بیان کرد: در این مرکز نیروی نوآور و خلاق را تربیت و رشد خواهیم داد.

انتهای پیام/

مرکز نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع محوری هوشمندسازی فعالیت خواهد کرد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار