یک واحد مرغداری غیرمجاز در سقز پلمب شد

رئیس شبکه دامپزشکی سقز گفت: یک واحد مرغداری فاقد پروانه بهداشتی و بهره‌برداری که اقدام به جوجه‌ریزی کرده بود با دستور قضایی پلمب شد.

یک واحد مرغداری غیرمجاز در سقز پلمب شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،علی بابائیان رئیس شبکه دامپزشکی سقز اظهار داشت: برای پیشگیری از اپیدمی بیماری‌ها در واحد‌های مرغداری صنعتی این شهرستان، اکیپ‌های شبکه دامپزشکی با حکم دستگاه قضایی یک واحد مرغداری فاقد پروانه را پلمب کرد.

او با بیان اینکه ۱۲۴ واحد مرغداری گوشتی، ۳۰ واحد تخم گذار و ۲ واحد مرغداری مادر گوشتی در سقز وجود دارد، افزود: اکیپ‌های شبکه دامپزشکی سقز به صورت مستمر از این واحد‌ها در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف ممانعت می‌شود.

بابائیان اضافه کرد: واحد‌های مرغداری که به صورت غیرمجاز و بدون پروانه بهداشتی و بهره برداری اقدام به فعالیت جوجه ریزی کنند به‌صورت حتم پلمب می‌شوند لذا مرغداران هر چه زودتر برای اخذ مجوز قانونی و پروانه بهداشتی اقدام کنند.

رئیس شبکه دامپزشکی سقز از شهروندان سقزی خواست تا از خرید مرغ از دستفروشان غیرمجاز و سیار خودداری کنند و گفت: مردم از واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه مرکز بهداشت و برچسپ دامپزشکی و مرکز بهداشت، گوشت را تهیه و خریداری کنند.

یک ماه قبل هم چهار واحد مرغداری به دلیل نداشتن پروانه بهداشتی و مجوز بهره برداری در این شهرستان با دستور دستگاه قضایی پلمب شده بود.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

انتهای پیام/ز

پلمب واحد مرغداری در سقز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.