ورود نخستین زائران پیاده از اصفهان به مشهد

دو زائر پیاده از اصفهان، نخستین زائران امام رضا (ع) که از ورودی بینالود وارد مشهد شدند.

ورود نخستین زائران پیاده از اصفهان به مشهدعبدالعلی سعادت فر زائر ۷۰ ساله اصفهانی در موکب قاسم ابن الحسن (ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: از اصفهان به نیت زیارت امام رضا (ع) با همراهی دوست ۷۲ ساله ام عازم این سفر شدیم.

او افزود: اینک در موکب قاسم ابن الحسن (ع) در ۶۰ کیلومتری بینالود-مشهد هستیم که تا دو روز دیگر به مشهد می‌رسیم.

این زائر ادامه داد: سفر خود را از ۲۵مهر آغاز کرده و تا ۱۱ آبان در سفر هستیم، این نخستین پیاده روی ما برای شرکت در عزاداری امام رضا (ع) است و اگر عمری باشد سال‌های آینده نیز به این کار اقدام می‌کنیم.

او با قدردانی از مردم مهمان نواز خراسان رضوی بیان کرد: از لحظه‌ای که وارد این استان شدیم جز محبت و مهربانی ندیدیم، لذا به امام رضا (ع) تبریک می‌گویم که با چنین مردمی زندگی کرده اند، به ایشان می‌گویم که احساس غریبی نکنند، زیرا مردم اینگونه مشتاقانه ایشان را دوست دارند و برایشان خدمت می‌کنند.

این زائر اصفهانی با تشکر از خدمات ارائه شده در موکب‌های مسیر راه، افزود: خادمان در موکب‌ها برای زائران سنگ تمام می‌گذارند و خستگی راه را از تن شان بیرون می‌کنند.

این کارمند بازنشسته افزود: اگر به حرم برسم از آقا برای مردم و مسولان دلسوز، سلامتی، سعادت، خوشحالی و عزت عمرشان را می‌خواهم.

او در ادامه خطاب به جوانان تاکید کرد که به حبل المتین چنگ بزنند، زیرا حل مشکلات با این توسلات میسر می‌شود.

انتهای پیام//ر. ر



استقبال موکب‌های مشهدی از زائران پیاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.