‍ اجرای برنامه‌های قرارگاه پیشرفت برای دانش آموزان روستای ماهین طارم

اولین دوره از برنامه‌های جذاب ویژه دانش آموزان در دهستان چوقور طارم سفلی به همت کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت:اولین دوره از برنامه‌های این کارگروه با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در مدرسه شبانه روزی دخترانه روستای ماهین دهستان چوقور طارم سفلی برگزار شد.

رجبی اضافه کرد: آموزش نجوم و ستاره شناسی، قصه گویی برای فراگیری مطالب تربیتی و دینی با زبان قصه، آموزش کاردستی با کاغذ، اجرای نمایش خلاق و عروسک گردانی، برگزاری مسابقات جذاب و اهدای جوایز به نفرات برتر از جمله برنامه‌های برگزار شده در این مدرسه بود.

او افزود: همچنین در این ویژه برنامه به دانش آموزان حاضر تعدادی کتاب از مجموعه کتاب‌های چاپ شده انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان اهدا شد.

رجبی افزود: در تفاهمی که بین کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صورت گرفته است، این برنامه به صورت ماهانه تا پایان سال در ۵ مدرسه دیگر از دهستان‌های زوارک الموت شرقی، چوقور طارم سفلی و دستجرد الموت غربی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اولین دوره از برنامه‌های جذاب ویژه دانش آموزان در دهستان چوقور طارم سفلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار