راه اندازی سامانه پیامکی سیاق در هرمزگان / استعلام قیمت کالا و خدمات به صورت پیامکی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت : برای نظارت بر بازار سامانه یکپارچه اعلام قیمت کالا و خدمات صنفی استان (سیاق) در هرمزگان راه اندازی شده است.

راه اندازی سامانه پیامکی سیاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: برای نظارت بر بازار سامانه یکپارچه اعلام قیمت کالا و خدمات صنفی استان (سیاق) در هرمزگان راه اندازی شده است.

او افزود : مردم برای آگاهی از قیمت ۹۶۰ کالای اساسی و مصرفی به سامانه سیاق به نشانی سیاق دات اصناف هرمزگان دات آی آر (Sayagh.asnafhormozgan.ir) مراجعه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: مردم علاوه بر آگاهی از قیمت مصوب کالا‌های اساسی امکان ثبت شکایات و تخلفات صنفی را در سامانه اینترنتی سیاق دارند.

قاسمی گفت: در سامانه سیاق قیمت کالا‌ها در سه گروه اقلام اساسی و کالا‌های خانوار، میوه و تره بار و گوشت و مرغ و نرخ نامه مصوب خدمات صنفی اعلام شده است.

اوافزود: در سامانه سیاق راهنمای استعلام قیمت به صورت پیامکی نیز وجود دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: مردم برای آگاهی از قیمت کالا‌های اساسی باید نام کالای مورد نظر را به شماره ۳۰۰۰۹۱۲۴ پیامک کنند و بصورت خودکار از طریق سامانه پیامکی، قیمت کالای مورد نظر ارسال می‌شود.

قاسمی افزود:این سامانه با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و اصناف هرمزگان طراحی شده است.

انتهای خبر/ا

نظارت بر قیمت کالاها با سامانه سیاق

برچسب ها: هرمزگان ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.