صدور ۵۰۰ کارت هوشمند رانندگان در استان اردبیل

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ کارت هوشمند به رانندگان باری و مسافری استان اردبیل صادر شده است.

رضا شیرین زاده، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: از این میزان ۲۶۶ کارت هوشمند برای اولین بار به رانندگان صادر گردیده است.

او با بیان اینکه داشتن کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر بعنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده‌ای محسوب می‌شود افزود: ۱۴ هزارو ۳۲۱ راننده در استان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تصریح کرد: کارت هوشمند، کارتی با ضریب امنیتی بالا به شمار می‌رود که امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم‌های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت‌های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده در کارت شناسایی را فراهم می‌کند.

شیرین زاده فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا، ۵۹ شرکت مسافربری، ۱۱ هزارو ۹۳۲ دستگاه ناوگان مسافربری اعم از اتوبوس، مینی بوس، سواری عمومی و ۷ هزارو ۷۶۳ دستگاه ناوگان باری در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: سالانه ۳ میلیون و ۶۰۰ هزارتن کالا و حدود ۲ میلیون نفر مسافر توسط شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر استان جابجا می‌شود.

انتهای پیام/ح

جابجایی سالانه بیش از ۳ میلیون تن کالا در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.