بهسازی ترمینال فرودگاه کنارک توسط منطقه آزاد چابهار انجام شد

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: بهسازی و نوسازی ترمینال فرودگاه نظامی کنارک به منظور رفاه و آسایش گردشگران و سرمایه‌گذاران از سوی منطقه آزاد چابهار انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،گرشاسب خزائنی معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت : این پروژه در مجموع به مساحت ۲ هزار مترمربع بهسازی و نوسازی شد تا بخشی از توسعه زیرساخت‌های تجاری و گردشگری را شاهد باشیم و شهروندان و مسافران راحت‌تر در فرودگاهی که قدیمی و فضای مناسبی نداشت رفت و آمد کنند.

او بیان کرد: بازسازی سالن بین‌المللی فرودگاه به پایان رسیده و باید سایر تجهیزات موردنیاز نظیر دوربین‌های مداربسته نیز نصب شود.

معاون فنی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار گفت: فرودگاه بین‌المللی این منطقه امکان پذیرش همزمان سه پرواز را خواهد داشت که با توجه به تکمیل چراغ‌های باند امکان برقراری پرواز در شب نیز وجود دارد که با این اقدامات ۱۰ پرواز در هر شبانه روز قابل انجام خواهد بود.

او بیان کرد: فرودگاه جدید چابهار نیز مراحل اداری و تشریفات قانونی را طی کرده و برای ساخت آن بزودی اقدام و کلنگ‌زنی می‌شود تا مسیر ۵۰ کیلومتری فعلی فرودگاه کنارک به چابهار کاهش چشمگیری پیداکند.

خزائنی اظهار داشت: در بحث‌های کارشناسی و طرح‌های جدید باید اشکالات زیرساخت‌ها تا جایی که امکان دارد کاسته شود و از آنها به طور بهینه استفاده شود.

او با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر با شروع مطالعات در سطح منطقه آزاد چابهار زیرساخت‌های پروژه‌های عمرانی رو به رشد است، خاطرنشان کرد: این منطقه از لحاظ تامین منابع مالی پروژه‌های خود مشکلی ندارد.

انتهای پیام/گ

بهسازی فرودگاه کنارک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار