هوآوی و ریلمی به دنبال کم کردن قیمت برخی از بهترین گوشی‌های خود در هند

در پی یکی از جشن‌های ‌سالانه هند، دو شرکت هوآوی و ریلمی تخفیفات ویژه‌ای برای بعضی محصولات خود ارائه می‌کنند.

هوآوی و ریلمی در حال کم کردن قیمت برخی از بهترین گوشی‌های خود در هندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تا چند روز دیگر جشنواره سالیانه چراغ‌های هند (Diwali) آغاز می‌شود و معمولا این زمانی بسیار خوبی برای تخفیف و تبلیغ شرکت‌ها است. در این میان ریلمی و هوآوی نیز خود را برای تخفیف‌ها و قیمت‌های کمتر محصولاتشان آماده کرده‌اند. این دو شرکت با همکاری Flipkart و Amazon اکنون آماده این جشن هستند و محصولات زیادی در دست دارند.

تخفیف‌های ریلمی برای جشنواره هند

خیلی از مدل‌های ریلمی اکنون دارای تخفیف ۱۰۰۰ روپیه‌ای هستند، اما گوشی Realme 3 pro پا را فراتر گذاشته و تخفیف ۳۰۰۰ روپیه‌ای دارد. این بدان معناست که این دستگاه اکنون دارای قیمتی برابر Realme 5 است و مطمئنا پرو نسخه بهتری برای کاربران خواهد بود. اکنون که هر دو آن‌ها قیمت یکسانی دارند بهترین کار هم این است که نسخه پرو توسط افراد خریداری شود.

به هر حال، شما می‌توانید از طریق Flipkart یا از طریق realme.com با تفاوت‌های جزئی خریداری کنید. در صورت استفاده از کارت اعتباری SBI (برای مدل‌های منتخب)، Flipkart به شما ۱۰ درصد تخفیف اضافی را در کلیه معاملات پیش‌پرداخت و ۱۰ درصد تخفیف فوری ارائه می‌دهد. در ادامه فهرست قیمت‌ها و تخفیف‌های محصولات ریلمی را در ایام این جشن مشاهده می‌کنید:

هوآوی و ریلمی در حال کم کردن قیمت برخی از بهترین گوشی‌های خود در هند


بیشتر بخوانید: تبلت جدید هوآوی با طراحی شبیه به آیپد پرو در راه است


تخفیف‌های هوآوی برای جشنواره هند

البته اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به دنبال تخفیف برای پرچمداران می‌گردید باید بگوییم که هوآوی به فکر شما نیز بوده است. شما می‌توانید از طریق آمازون گوشی P30 پرو هوآوی را با تخفیف خریداری کنید. نگران نباشید این مدل به سرویس پلی استور گوگل دسترسی کامل دارد. قیمت این دستگاه ۸۰۰۰ روپیه پایین‌تر است. علاوه بر آن هوآوی میت ۲۰ پرو سال گذشته نیز به همراه یک ساعت هوشمند Watch GT در دسترس است.

البته اگر یک گوشی جدید نمی‌خواهید و به مدیاپد T5 نیازی ندارید می‌توانید این ساعت را به صورت جداگانه خریداری کنید. پیشنهاد‌های هوآوی شامل اسپیکر و هدفون نیز می‌شود. توجه داشته باشید که آمازون در صورت استفاده از کارت اعتباری SBI به شما ۱۰ درصد تخفیف می‌دهد. در ادامه فهرست قیمت و تخفیف‌های هوآوی را مشاهده می‌کنید:

هوآوی و ریلمی در حال کم کردن قیمت برخی از بهترین گوشی‌های خود در هند

انتهای پیام/

تخفیف چندین محصول هوآوی و ریلمی در هند

برچسب ها: فناوری ، هوآوی ، ریلمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار