شریتعتمداری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه‌ها/ رئیس صندوق بازنشستگی کشوری به زودی منصوب می‌شود

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره جزئیات پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه‌ها در سراسر کشور توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از پرداخت حقوق معوقه کارگران کارخانه‌ها/ رئیس صندوق بازنشستگی کشوری به زودی منصوب می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی کارآفرینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز روز مبارکی است که بنیاد کارآفرینی محتوای دیجیتال آغاز به کار کرد.

شریعتمداری بیان کرد: جوانان فعال و فرهیخته‌ای در کشور داریم و حیف است از این زیست بوم استفاده نکنیم، امروز افتتاح این بنیاد یک برگ از همکاری بین این وزارتخانه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: بنیاد کارآفرینی با محتوای دیجیتال نه تنها در تهران بلکه در ۳۱ استان کشور همبند دارد که در سراسر کشور مورد حمایت قرار گرفته است و در فضای زیرساختی کشور نیز شاهد تحولات خوبی هستیم.

وی درباره توسعه فعالیت اپراتور رایتل و رفع مشکلات آن، افزود: رایتل از اپراتور‌های مهم در کشور است و با هماهنگی وزارت ارتباطات کار خود را ادامه خواهد داد.

شریعتمداری افزود: هیچ مشکلی در حوزه مدیریتی این اپراتور با وزارت ارتباطات وجود ندارد، امیدوارم با فضای فنی موجود، اصلاح روش‌های نوآورانه در کسب و کار شاهد پوشش تمامی نقاط از سوی این شرکت و سودآوری آن باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره حقوق معوقه کارگران کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی در شهر‌های مختلف کشور گفت: عموما مسئله مالکیت باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده است، به همین دلیل زندگی کارگران تحت الشعاع قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: با حمایت دولت و خصوصی سازی به دنبال آن هستیم که شرایط مناسبی را در کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی ایجاد کنیم تا نگرانی کارگران رفع شود.


بیشتر بخوانید: بهبود معیشت و تامین مسکن کارگران در دستور کار شورای عالی کار


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره انتخاب رئیس جدید صندوق بازنشستگی کشوری گفت: وزیر کار به صورت قانونی می‌تواند در کل صندوق‌ها مدیران را به مدت شش ماه به عنوان سرپرست منصوب کند و سرپرست‌ها کلیه اختیارات مدیران را دارند.

شریعتمداری ادامه داد: در اجرای تبصره یک ماده ۱۷ قانون جامع ساختار نظام تأمین اجتماعی کشور اختلاف نظر وجود داشت که برای رسیدگی به این اختلاف نظر‌ها بین دو معاونت اداری-استخدامی و حقوقی رئیس جمهور مذاکراتی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه هفته پیش در جلسه دولت برای این موضوع تصمیم‌گیری شد، افزود: سازمان اداری-استخدامی از بین ۱۴ پیشنهادی که برای معاونت‌ها و ریاست صندوق بازنشستگی کشوری ارائه کردیم مقرر شد که بررسی‌های لازم را انجام دهد و نتیجه نهایی را اعلام کند.

انتهای پیام/

توضیحات وزیر کار درباره پرداخت حقوق معوقه کارگران واحدهای تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۷:۳۲ ۱۶ آذر ۱۳۹۸
مخابرات همه کارگران معوقات از۸۴مانده وبازنشسته شدن نه معوقات نه پاداشها ونه سکه رلدادن ونه یارانه بنزین گرفتن ضعیف ترازآموزش وپرورش شده. ومعوقات مخابرات ایران راهم بدهیدکلی قرض قسط شهریه بیکلر.دم بخت دارن وداریم
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
بیکارهایی که چند سال است بیکارند و بیمه بیکاری شاملشان نشده و عضو هیچ اورگان حمایتی هم نیستند و شغل ثابتی نداشتند از روزی که پدرشان با اوردنگی فرستادتشون بیرون گفته برید خرجتون رو در بیارید و هیچ درآمدی ندارند و با کمکهای خیشاوندانشان زنده مانده اند و الان هم دارای زن و فرزندان هستند با امدادهای غیبی خداوند جل جلاله میشه بفرمایید باید از کجا حقوق بگیرند آقای عدالت اجتماعی و تقسیم کننده ثروت ملی ملت . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر.
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ .
لبیک یا بقیه الله الاعظم عج .
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۴۸ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
هرکی رییس بشه خوشبحالش // نونش تو روغنه // بشر بخور بخوریه
آخرین اخبار