شریف خانی:

عشق عامل اثربخشی یک هنر است

معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما گفت: حوزه کارآفرینی و اقتصادی پایه ثابت هر حرکت و جوششی است، اما در مسئله فرهنگ عامل اثربخشی، در کلمه عشق خلاصه می‌شود.

عشق عامل اثربخشی یک هنر استبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شریف خانی معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد ملی کارآفرینی اظهار کرد: حوزه کارآفرینی و اقتصادی پایه ثابت هر حرکت و جوششی است، اما در مسئله فرهنگ عامل اثربخشی، در کلمه عشق خلاصه می‌شود.

شریف خانی بیان کرد: هرکس که در حوزه فرهنگ و هنر یک تجربه داشته باشد درک خواهد کرد که یک باور درونی و شوق و اشتیاق عمل رساندن آن باور است که باعث می شود در دل مخاطب بنشیند.

وی افزود: بحث اقتصادی مهم است، اما چیزی که انگیزه درونی را ایجاد می‌کند، باور‌ها و نیرو‌های درونی است که در لحظه خلق یک اثر ایجاد می‌شود.

شریف خانی گفت: اگر امروز صحبت از استاد فرشچیان می‌کنیم به این دلیل است که اولویتشان بحث تجاری و اقتصادی نبوده بلکه باور و عشق به کار در درجه اول برای ایشان مهم بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار