۶۱ واحد بومگردی با ظرفیت ۵۵۰ نفر در استان اردبیل مجوز فعالیت دارند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۶۱ واحد بومگردی با ظرفیت ۵۵۰ نفر در سطح استان اردبیل مجوز فعالیت دارند که بیش از ۵۵ مورد از آن‌ها در طی یک سال گذشته پروانه فعالیت دریافت کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه بررسی مسایل و مشکلات اقامتگاه‌های بومگردی استان اردبیل گفت: ۶۱ واحد بومگردی با ظرفیت ۵۵۰ نفر در سطح استان اردبیل مجوز فعالیت دارند که بیش از ۵۵ مورد از آن‌ها در طی یک سال گذشته پروانه فعالیت دریافت کرده اند.

او با اشاره به اینکه پرونده ۲۲ واحد بومگردی نیز در دست بررسی است، افزود: استقبال گردشگران خارجی از واحد‌های بومگردی در استان باعث شد تا اهتمام ما به گسترش بومگردی از شمال تا جنوب استان باشد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تصریح کرد: توسعه بومگردی در روستا‌های استان می‌تواند باعث رونق اقتصاد گردشگری در روستا‌ها باشد که نتایج مثبتی در پی خواهد داشت.

فرشی با اشاره به نقش پررنگ بانوان در گردشگری جهان، تاکید کرد: نقش بانوان در واحد‌های بومگردی استان بسیار مفید و قابل توجه می‌باشد که تاکید ما بر پررنگ‌تر شدن این نقش است.

انتهای پیام/ع

توسعه بومگردی در روستا‌ها منجر به رونق اقتصاد گردشگری می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.