تکمیل و اصلاح شبکه آبرسانی روستایی ۳ شهرستان استان مرکزی

مدیر عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی از تکمیل و اصلاح شبکه آبرسانی روستایی ۳ شهرستان خبرداد.

تکمیل و اصلاح شبکه آبرسانی روستایی ۳ شهرستان استان مرکزیعرفانی نسب مدیر عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی  در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با تشریح برنامه‌های آب و فاضلاب روستایی درآشتیان، تفرش و فراهان گفت: طرح اصلاح و تکمیل شبکه روستایی را در این ۳ شهرستان داریم.

عرفانی نسب افزود: در شهرستان فراهان ۴ روستای جلال آباد، خلت آباد، علی آباد و کاظم آباد اصلاح شبکه در حال اجراست و برای روستای فشک طرح تکمیلی در سال ۹۸ انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: در شهرستان آشتیان تکمیل مجتمع شمال شرق این شهر و اصلاح کل شبکه روستای مزرعه نو در دستورکار است و در شهرستان تفرش روستا‌های دیز آباد و بیک لیک و معین آباد و کهک برنامه اصلاح و بازسازی شبکه را داریم.

اقدامات خوبی در آبرسانی روستایی در ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و فراهان انجام شده

حسینی نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در زمینه آب و فاضلاب روستایی و شهری اقدامات خوبی در آبرسانی روستایی در ۳ شهرستان آشتیان، تفرش و فراهان انجام شده و در برخی روستا‌ها تعویض شبکه را داشتیم، اما مشکلات هم هست که در جلسه مطرح شد.

حسینی افزود: مقررشد برای تامین آب برخی روستا‌ها از جمله شیرین آباد، دستجان و عزیز آباد فراهان و برای روستای فرسمانه در تفرش و برای مجتمع آبرسانی سیاوشان، چشمه و جعفراباد آشتیان در زمینه جذب اعتبارات ملی از تهران پیگیری شود.

در نشست مشترک حسینی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، خزائی پور سرپرست فرمانداری فراهان و عرفانی نسب مدیر عامل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی استان مرکزی آخرین وضعیت پروژه‌های آبفای سه شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: آب وهوا ، آب و فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.