بسته اخبار حوادث امروز ۳۰ مهرماه ۹۸؛

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود/ اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۳۱ فقره سرقت در جویبار

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۳۰ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۳۰ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصوات و فراورده‌های طبیعی به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب جنگلی مشکوک شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و راننده این خودرو را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودروی متهم خبر داد گفت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۳۱ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با هدف مقابله با سرقت به اجرا در آمد، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۴۸ سارق و مالخر اموال در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۳۱ فقره منزل و اموال و قطعات خودرو در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار