سرلشکر باقری:

هزینه مقابله با نیرو‌های مسلح ایران تلفات سنگین و انهدام تجهیزات است

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح گفت: دشمن بداند اگر به مرز‌های ایران تجاوز کند، حتما با تلفات سنگین مواجه خواهد شد.


 

هزینه مقابله با نیرو‌های مسلح ایران تلفات سنگین و انهدام تجهیزات استبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در بازدید از تیپ ۶۵ نیروی ویژه هوابرد ارتش (نوهد) با اشاره به نقش نیرو‌های مسلح در برابر دشمنی‌ها و تهدیدات اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر این همه دشمنی و توطئه، تحریم و فشار و تهدیدات علیه کشور، مسئولیت بسیار سنگین برقراری امنیت پایدار، ایجاد و ارتقای بازدارندگی کارآمد و موثر را بر عهده دارند. اگر کشور دارای امنیت است، به خاطر همین بازدارندگی است.

او به دشمنی تاریخی آمریکا با ملت و کشور ایران و تجاوزگری رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: در مورد دشمنی آمریکای جنایت کار و صهیونیسم آدم کش، هیچ تردیدی در جهان وجود ندارد.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه بازدارندگی، مانع تهاجم دشمن به ایران است گفت: اگر اتفاقی نمی‌افتد و تهاجمی صورت نمی‌گیرد، صرفا به خاطر بازدارندگی کارآمدی است که در برابر این تهدید‌ها وجود دارد.

سردار باقری تاکید کرد: دشمن باید بداند اگر به مرز‌های میهن اسلامی تجاوزی صورت بگیرد با یک ملت یکپارچه و تابع رهبر که دارای نیرو‌های مسلح مقتدر و توانمندی است، مواجه خواهد شد و این مواجهه حتما با تلفات سنگین، انهدام تجهیزات و آبروریزی سنگین همراه خواهد بود و منفعتی که از این تهاجم خواهد برد، قابل قیاس با هزینه سنگینی که باید بپردازد، نیست.

او با بیان اینکه نیرو‌های مسلح ما در طول تاریخ و چهل سال انقلاب اسلامی نشان دادند که قصد هیچگونه تهاجم و تجاوز به هیچ کشوری را ندارند گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران هیچ چشم داشتی به منابع و یک وجب خاک همسایگان ندارند، اما در برابر تهاجم و بدخواهی دشمنان می‌ایستند و این ایستادگی را در دفاع مقدس نشان دادند.

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: دوستان به ما اطمینان می‌کنند و دشمنان از ما وحشت دارند چرا که باید چنین رویه‌ای در برخورد با دوستان و دشمنان وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید: سپاه هیمنه بزرگترین ارتش دنیا را شکست/ امروز حصارها در برابر اراده سپاه کارایی ندارد


سرلشکر باقری در پایان با ابراز خرسندی از آمادگی رزمی و توان دفاعی تیپ ۶۵ نوهد گفت: ان‌شاءالله روز به روز شاهد آمادگی بیشتر تیپ ۶۵ و سایر واحد‌های ارتش باشیم و با وحدت و یکپارچگی میان ارتش و سپاه و با هماهنگی کامل میان قوای مسلح کشور، همه دست در دست هم بتوانیم کشوری امن و آرام ایجاد کنیم تا در بستر این امنیت کشور مسیر خود را به سوی پیشرفت و توسعه ادامه دهد.

انتهای پیام/

سرلشکر باقری از تیپ نوهد بازدید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۱۵:۱۹ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
درود خدا به سردار کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
درمقابل قدرتهای غرب وشرق بحرانهای داخلی وتهدیدهاهمه وهمه قدرت اصلی بازدارندگی مردم ما هستندلذا نبایدمسئولین عمود اصلی رافراموش کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
درود خدا بر سردار کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
فدای سرلشکر و سپاه
France
آرش جهانشاهی
۱۶:۴۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۸
هجده سال قبل مجرد بودم و سال هشتاد دوره ضرورت خدمت سربازی را در مناطق عملیاتی جنوب ( فکه ، کرخه ، چنگوله)تمام کردم ، درسته که الان پسرم کلاس اول میره و کمی هم موها و ریشم داره سفید میشه ولــــی هنوز پوتین سربازیم واکس زده و تمیز توی کمد لباسام هست برای دوره سربازی احتیاط ، همیشه برای دفاع و جانفشانی از آب و خاک ایران آماده ام و افتخار میکنم به قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورم .
آخرین اخبار