پرداخت بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های موردی به مددجویان اردبیلی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل از پرداخت بیش از یک میلیارد تومان کمک‌های موردی به مددجویان استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل گفت: بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان درقالب کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر جامعه پرداخت شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۲ هزار و ۵۰ نفر از مددجویان تحت حمایت در شش ماهه نخست سال‌جاری از کمک‌های موردی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، افزود: با پرداخت کمک‌های موردی به خانوار تحت حمایت و افراد مستمند استان اردبیل درصدد هستیم تا از بروز مشکلات و گرفتاری‌هایی که گریبان آن‌ها را گرفته است پیشگیری کنیم.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: کمک‌های موردی بر اساس نیاز‌های مددجویان و برای برطرف کردن مشکلات معیشتی، فرهنگی، تحصیلی، درمانی و جهیزیه به آن‌ها پرداخت می‌شود.

حسین‌نژاد با بیان اینکه کمک‌های موردی موجب بهبودی در وضعیت زندگی مددجویان تحت حمایت می‌شود، افزود: پس از بررسی‌های لازم از وضعیت متقاضیان، کمک‌های موردی به افراد واجدشرایط پرداخت می‌شود تا آن‌ها بتوانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.

او با اشاره به اینکه کمک‌های موردی به صورت بلاعوض در اختیار خانوار بی‌بضاعت قرار می‌گیرد، گفت: از مردم خیر استان اردبیل خواستاریم تا با کمک‌های خود بیش از پیش کمیته امداد را در دستگیری از فقرا و نیازمندان یاری کنند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه حدود ۹ هزار نفر از مددجویان ساکن در مناطق محروم از کمک‌های موردی کمیته امداد استان اردبیل بهره‌مند شده‌اند، افزود: رسیدگی به مناطق محروم در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد که گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه مناطق محروم و مرزنشین استان اردبیل دارای ضریب محرومیت شش، هفت و هشت هستند که کمیته امداد همواره خدمات مطلوبی را به مددجویان ساکنان در این مناطق ارائه می‌کند، اعلام کرد: مددجویان ساکن در مناطق محروم و مرزنشین به دلیل دور افتادگی و نبود امکانات کافی همواره با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند که تلاش داریم با ارائه خدمات مختلف به آن‌ها کمک کنیم.

او با بیان اینکه بیشترین کمک‌های موردی به منظور رفع مشکلات معیشتی خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل پرداخت شده است، گفت: لازم است برای کاهش مشکلات معیشتی و رفع مسائل ضروری خانوار مستمند و کم درآمد، خیران بیش از پیش یاریگر کمیته امداد استان اردبیل باشند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اردبیل به منظور پاسخگویی کیفی و مناسب به تمامی نیاز‌های مددجویان، نیازمند یاری هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی و خیران است، بیان کرد: این نهاد به تنهایی نمی‌تواند مشکلات و مسائل نیازمندان را برطرف کند که این امر همیاری هر چه بیشتر نیکوکاران را می‌طلبد.

انتهای پیام/ح

بهره مندی 22 هزار مددجوی اردبیلی از کمک های موردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار