انجام ۳۶۴ عملیات توسط آتش نشانان کرمانی در مهرماه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری کرمان از انجام ۱۱۴ مورد عملیات اطفاء حریق و ۲۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در مهر ماه سال جاری خبر داد.

انجام۳۶۴ عملیات توسط آتش نشانان کرمانیعلی عسکری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در مهر ماه در مجموع ۱۱۴ مورد حریق در شهر کرمان اتفاق افتاده است که از این تعداد ۴۷ مورد مربوط به مواد پسماند و بازیافتی، ۲۲ مورد مربوط به وسایل نقلیه، ۲۶ مورد مربوط به منازل مسکونی، ۶ مورد مربوط به مراکز تجاری, ۱ مورد مراکز دولتی و ۱۲ مورد آن مربوط به جنگل ودرختان بوده است.

او همچنین از انجام ۲۵۰ مورد عملیات امداد و نجات در مدت زمان یاد شده خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۱ مورد زنده گیری حیوانات خطرناک و آزار دهنده، ۹۳ مورد زنده گیری مار‌های سمی و غیر سمی، ۳۶ مورد چیدن حلقه و قفل، ۱۹ مورد امداد اسانسور, ۲۷ مورد امداد تصادفات خودرویی و مابقی آن‌ها مربوط به سایر موارد بوده است.

عسکری تصریح کرد: در مجموع این عملیات‌ها ۹۷ نفر از شهروندان نجات یافتند و متاسفانه ۱۲ نفر مجروح شده اند.

او بیان داشت: در این مدت تعداد شش هزار و ۵۸۷ نفر از شهروندان و دانش آموزان آموزش‌های پیشگیری و آتش نشانی را توسط کارشناسان این سازمان فرا گرفتند و همچنین ۱۰۲ مورد مشاوره ایمنی بنا به درخواست شهروندان در مدت زمان یاد شده ارائه شده است.

انتهای پیام/س

انجام ۱۱۴ مورد عملیات اطفاء حریق در مهر ماه سال جاری

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار