برگزاری دومین مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل صنعت آب و برق

دومین مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال غرب کشور از عصر امروز به مدت دو روز در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عظیم بلبل آبادی، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان امروز در همایش پیش از برگزاری این مانور گفت: مانور تمرینی وآموزشی با مشارکت ۶ استان شامل گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری کارگاه فرماندهی حادثه و بحران، سناریوی دور میزی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل از جمله برنامه‌های این مانور است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان امروز تصریح کرد: افزایش سطح آگاهی کارکنان و هماهنگی درون واحدی، سنجش توان نیرو‌های خدمات رسان و امدادرسان، ارزیابی عملکرد ماشین آلات و حفظ ارتباط موثر با دستگاه‌های اجرایی از مهمترین اهداف برگزاری این مانوراست.

در این همایش جلال جهانبخشی معاون مدیر کل پدافند غیر عامل در دفتر وزارت نیرو گفت: با حضور نمایندگان ۶ استان امروز مباحثی مربوط پدافند غیر عامل بررسی شد تا این نیرو‌ها از آمادگی و توان لازم برای خدمات رسانی و امداد سرانی هر چه بیشتر برخوردار باشند.

وی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل یک گروه فرابخشی عنوان کرد و افزود در زمان وقوع حادثه وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباطات سازنده و مناسب بین داخل و خارج از سازمان و در ادامه کمک به واحد‌های مربوط به حادثه است.

 مدیر کل پدافند غیر عامل در دفتر وزارت نیرو افزود: با توجه به کشاورزی بودن استان‌ها شمالی، تامین آب مورنیاز وو توجه به پدافند غیر عامل و و تقویت زیر ساخت‌های آن از اولویت‌های وزارت نیرو در کشور است.

انتهای پیام/آ

مانور منطقه‌ای پدافند غیر عامل صنعت آب و برق شمال غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.