تشرف جمعی از معلولان آسایشگاه شهید فیاض بخش به حرم رضوی

همزمان با دهه آخر صفر جمعی از معلولان آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد به زیارت حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یک گروه ۴۰۰ نفره که ۲۰۰ نفر از آنان معلولان جسمی حرکتی آسایشگاه شهید فیاض‌بخش مشهد و ۲۰۰ نفر از خیرین، یاوران و کارکنان این آسایشگاه بودند، ظهر امروز به زیارت به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

این گروه با در دست داشتن پرچم عزا و حضور در صحن انقلاب و زیارت پنجره فولاد ضمن عزاداری، سینه زنی و نوحه خوانی به ساحت مقدس امام مهربانی‌ها عرض ارادت کردند.

یوسف کامیار مدیرعامل آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد در حاشیه این مراسم گفت: طبق سنوات گذشته آن گروه از معلولانی که توان زیارت و جابه جا شدن را دارند، برای زیارت بارگاه حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) به این مکان مقدس مشرف شدند.

او ادامه داد: در آستانه سالروز رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) تعدادی از معلولان و یاوران و همکاران برای کمک به توانخواهان این آسایشگاه در قالب هیئت عزاداری به زیارت حضرت رضا (ع) مشرف شدند.
 
مدیرعامل آسایشگاه شهید فیاض بخش مشهد با اشاره به اینکه در طول سال تشرف معلولان به صورت هفته‌ای انجام می‌شود و هر هفته تعدادی از معلولان جسمی حرکتی این آسایشگاه به پابوسی امام هشتم (ع) مشرف می‌شوند، گفت: امروز ۲۰۰ نفر از معلولان جسمی حرکتی زیر پوشش این مرکز با همراهی ۲۰۰ نفر از خیرین و یاوران برای عرض ارادت و تسلیت در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گردهم آمدند.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

جمعی از معلولان آسایشگاه شهید فیاض بخش به حرم رضوی مشرف شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.