قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی باغملک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک از قلع و قمع بیش از ۳ هزار مترمربع ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.

جلال غریبوند مدیر جهاد کشاورزی شهرستان باغملک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور حفاظت از اراضی کشاورزی و باغات این شهرستان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

او افزود: با هماهنگی و مساعدت دادستان و ریاست دادگستری شهرستان باغملک، چندین فقره حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی کشاورزی در هفته‌ی آتی اجرا خواهد شد که بخشی از این رفع تصرف امروز، سه شنبه ۳۰ مهرماه به مساحت ۳ هزار مترمربع انجام شد.

غریبوند با بیان اینکه هر گونه گود برداری، ایجاد مسنی، دیوار کشی، احداث ساختمان در اراضی کشاورزی و باغات بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی ممنوع است، اظهار داشت: از کشاورزان و شهروندان خواستاریم بدون استعلام از جهاد کشاورزی اقدام به ساخت و ساز در حاشیه شهر و زمین‌های کشاورزی نکنند.

براساس این گزارش؛ در ۶ ماهه اول امسال، در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۵۹ فقره تصرف اراضی در نقاط مختلف استان در این اداره حفاظت منابع طبیعی تشکیل و در مجموع ۷۰۵ هکتار اراضی ملی در ۶ ماهه اول امسال رفع تصرف شد که بیش‌ترین رفع تصرفات در شهرستان دزفول اتفاق افتاد.

انتهای پیام/گ

مبارزه با تصرفات غیرمجاز در اراضی کشاورزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.