شهردار شاهرود:

ماهانه ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷شهرداری شاهرود گرفته می‌شود

محسن احمدی گفت: ماهانه سه هزار تماس با سامانه ۱۳۷ ویژه پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی شهرداری شاهرود برقرار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محسن احمدی شهردار شاهرود در جمع خبرنگاران از برقراری ماهانه سه هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ ویژه پاسخگویی اداره ارتباطات مردمی شهرداری شاهرود خبر داد و گفت: این سامانه روزانه ۱۰۰ تماس مردمی را دریافت می‌کند و عوامل شهرداری در مرکز ارتباطات به‌تمامی این تماس‌ها رسیدگی می‌کنند.

او بابیان اینکه معمولاً در این تماس‌ها شماره تلفن همراه شهروندان برای ارسال کد ره‌گیری پیام، دریافت می‌شود، افزود: کارشناسان شاغل در این بخش اطلاعات کاملی در رابطه با بخش‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و... داشته و به امور مربوط به شهروندان رسیدگی می‌کنند.

سامانه ۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شده است

شهردار شاهرود بابیان اینکه ۱۳۷ جایگزین مراجعات حضوری شهروندان به مبادی اجرایی شده است و اینک شهروندان به‌آسانی تحقق خواسته‌های شهری خود را شاهد هستند، تأکید کرد: تمام مطالبات مردمی از طریق این سامانه پاسخ گفته می‌شود.

احمدی گفت: پس از دریافت تماس از سوی هر شهروند پیام‌ها ضبط و در منطقه بررسی می‌شود لذا می‌بایست برای این شهروند جوابیه‌ای در خصوص پیامش ارسال شود که البته این جوابیه بستگی به زمان ارسال پیام نیز دارد در مرحله بعد این پیام به واحد‌ها ابلاغ و به شهرداری بازگردانده می‌شود در نهایت با توجه به جواب رضایت شهروندان پیام بایگانی و در غیر این صورت برای بررسی بیشتر به منطقه برگردانده می‌شود.

او بابیان اینکه برخی پیام‌ها و مشکلات که حتی با پیگیری‌های واحد بازخورد برطرف نشده‌اند به واحد بازرسی ارجاع می‌شود، افزود: واحد بازرسی به محل گزارش‌شده شهروندان اعزام و مورد را از نزدیک مشاهده می‌کنند و در صورت نیاز موارد را تا حصول نتیجه بررسی می‌کند لذا شهروندان اطمینان داشته باشند که به تمام پیام‌ها رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار