پیام تسلیت استاندار گلستان در پی گذشت سیدابراهیم درازگیسو

استاندار گلستان در پیامی درگذشت نخستین استاندار استان را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  سیدابرهیم درازگیسو از چهره‌های برجسته سیاسی و نخستین استاندار گلستان، نخستین شهردار گرگان پس از انقلاب اسلامی، فرماندار گنبدکاووس، استاندار هرمزگان، مشاور وزیر کشور و سفیر ایران در آلمان شرقی و ترکمنستان بوده است .

او عصر امروز در سانحه تصادف درگذشت.

دکتر هادی حق شناس استاندار گلستان در پیامی درگذشت وی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ناگهانی جناب آقای سیدابراهیم درازگیسو، نخستین استاندار گلستان و از چهره‌های برجسته سیاسی در اثر سانحه رانندگی موجب تأثر و تألم خاطر شد.

 

مرد پرتلاش وتوسعه گرای گلستان، چهره متعهد، دلسوز و شیرین سخن در اعتلای توسعه و تعالی استان، انسان فرهیخته، ارزشمند و شریفی که دغدغه‌ای جز خدمت و تعالی استان و مردم گلستان در اندیشه سترگ وگرانمایه اش نبود، امروز در یک حادثه تلخ رانندگی ناباورانه جان به جان آفرین تسلیم کرد و بسوی معبود شتافت.

 

بی شک فوت و فقدان سیاستمداری که در دوران جوانی مبارزه علیه رژیم ستمشاهی را تجربه کرده و عنوان نخستین شهردار و فرماندار گرگان، استانداری هرمزگان و سفیر ایران در جمهوری ترکمنستان را در کارنامه خود دارد، ضایعه‌ای دردناک برای مردم استان محسوب می‌شود و کمتر کسی سعه صدر، تلاش مومنانه و مستمر، گشاده رویی، تواضع و صداقت، غیرت و جوانمردی، تعهد و تدین، ژرف اندیشی، جامع نگری و اعتدال در مشی فکری او را فراموش خواهد کرد.

 

اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته و اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان و علمای بزرگوار و مردم شریف گلستان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر مسألت دارم.

 

انتهای پیام / فا 

 

پیام تسلیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.