هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا؛

نگاه‌ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید/ مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان

رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا امشب چهارشنبه با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفانشان می‌روند، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا البته از شب گذشته آغاز شد و تیم‌های حاضر در ۴ گروه نخست به مصاف یکدیگر رفتند.

نگاه ها ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید / مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان  

گروه E

سالزبورگ (اتریش)  - ناپولی (ایتالیا)  (۲۲:۳۰)
خنک (بلژیک)  - لیورپول (انگلیس)  (۲۲:۳۰)

تیم فوتبال ناپولی با ۴ امتیاز صدرنشین این گروه است و تیم‌های فوتبال لیورپول و سالزبورگ هم به ترتیب با ۳ امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند. قهرمان دور قبل لیگ قهرمانان یعنی لیورپول در این گروه حضور دارد.

لیورپول این رقابت‌ها را در سال ۲۰۱۹ با شکست برابر ناپولی آغاز کرد، البته آن‌ها در بازی دومشان برابر سالزبورگ پیروز شدند و امشب باید برابر تیم قعر نشین این گروه که حتی یک امتیاز هم ندارد بازی کنند. آن‌ها با توجه به حساسیت بالایی که در بازی دیگر این گروه میان سالزبورگ و ناپولی وجود دارد می‌توانند به سادگی برنده باشند و حتی به صدر جدول رده بندی هم برسند. شاگردان کارلو آنجلوتی در تیم ناپولی هم امیدوارند با برد در این بازی جایگاهشان را در مسابقات رفت این رقابت‌ها تثبیت کنند.  

نگاه ها ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید / مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان

گروه F

اینتر(ایتالیا) - دورتموند(آلمان) (۲۲:۳۰)
اسلاویا پراگ (جمهوری چک)- بارسلونا(اسپانیا ) (۲۲:۳۰)

گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان امسال امشب شاهد یک بازی جذاب و زیبا میان دورتموند و اینتر خواهد بود، شاگردان آنتونیو کونته این رقابت‌ها را با برد برابر اسلاویا پراگ آغاز کردند، اما در بازی مقابل بارسلونا در حالی که شرایط خوبی داشتند ۲- ۱ باختند، آن‌ها امشب برابر تیم قدرتمند دورتموند که همانند بارسلونا ۴ امتیاز دارد و تنها به لطف تفاضل گل صدرنشین است بازی می‌کنند، زنبور‌ها انگیزه‌ زیادی دارند و آن قدر تیم خوبی هستند که حتی شکست آن‌ها در ایتالیا هم کار ساده‌ای نباشد. دیگر دیدار این گروه هم میان تیم‌های بارسلونا و اسلاویا پراگ برگزار می‌شود. شاگردان والورده تا به اینجای کار در این رقابت‌ها یک برد و یک تساوی داشته اند و کار آسانی برابر اسلاویا پراگ در بازی امروزشان خواهند داشت و می‌توانند جایگاهشان را تثبیت کنند.  

نگاه ها ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید / مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان

گروه G

لایپزیش (آلمان ) - زنیت ( روسیه )  (۲۰:۲۵)
بنفیکا ( پرتغال ) - لیون ( فرانسه ) (۲۲:۳۰)

یکی از بازی‌های این گروه برای فوتبالدوستان ایرانی اهمیت زیادی دارد و آن هم بازی تیم‌های لایپزیش و زنیت به دلیل حضور سردار آزمون در ترکیب این تیم روسیه‌ای است، سردار ایرانی تا به اینجای کار نمایش خوبی در لیگ قهرمانان اروپا داشته است و بسیاری به گلزنی اش در این بازی هم امیدوارند. زنیتی‌ها همراه با لیون در این گروه ۴ امتیازه و صدرنشین هستند و تنها به دلیل تفاضل گل ۲ تیم به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم هستند. لایپزیش حریف امشب زنیت هم که این روز‌ها یکی از بهترین‌های آلمان است با ۳ امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. بنفیکا پرتغال هم بدون امتیاز کار را دنبال می‌کند.  یاران آزمون شانس آن را دارند تا حداقل با یک تساوی در این بازی سخت غیر خانگی همچنان در جمع مدعیان بمانند، لیون، اما کار آسانی پیش رو دارد و می‌تواند با برد در این بازی به تنهایی صدرنشین گروه هفتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.  

نگاه ها ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید / مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان

گروه H

آژاکس ( هلند ) - چلسی ( انگلیس ) (۲۰:۲۵)
لیل ( فرانسه )  - والنسیا ( اسپانیا )  (۲۲:۳۰)

گروه هشتم هم شاهد رقابت‌های جذاب و زیبایی خواهد بود، تیم فوتبال آژاکس که یکی از شگفتی سازان فصل قبل و یکی از قدریمی‌ترین و ریشه دار‌ترین تیم‌های اروپاست باید از چلسی میزبانی کند که در رقابت‌های امسال خیلی فوق العاده نشان نداده است، در این گروه آژاکس با ۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های والنسیا و چلسی هم با ۳ امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم حضور دارند. لیل هم بدون امتیاز قعر نشین است، نماینده فرانسه اگر می‌خواهد که همچنان شانسش برای صعود زنده بماند باید حتما برنده دیدار سخت و نفسگیر امشب باشد در غیر این صورت کار آن‌ها بسیار سخت و مشکل می‌شود.  

نگاه ها ها به سردار ایرانی برای ثبت رکوردی جدید / مصاف جذاب اینتر و دورتموند در میلان


بیشتر بخوانید: 

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لورکوزن/ رقابت شاختار و دیناموزاگرب برای رتبه دوم برنده نداشت

کار سخت کهکشانی‌ها و زیدان / جنگ اتلتیکو و یوونتوس بر سر صدرنشینی / تاتنهام و پوچتینو به دنبال راه خروج از بحران

راموس در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ حاضر می‌شود


انتهای پیام / 

پیش بازی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار