حمایت عنواندار کشتی جهان و المپیک از روستائیان محروم استان سیستان و بلوچستان

حسن رحیمی قهرمان کشتی آزاد جهان و نفر سوم المپیک در حمایت از یکی از محروم‌ترین روستا‌های استان سیستان و بلوچستان به این منطقه سفر کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن رحیمی دارنده یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز کشتی آزاد جهان با سفر به یکی از محروم‌ترین روستا‌های استان سیستان و بلوچستان از مردم این منطقه دلجویی و اقلامی را برای کمک به اهالی این روستا اهدا کرد.

حمایت عنواندار کشتی جهان و المپیک از روستائیان محروم استان سیستان و بلوچستان

بر همین اساس برخی از قهرمانان کشتی کشورمان مدتی است با حضور در مناطق محروم و دورافتاده ایران در حال حمایت و کمک رسانی به هموطنان نیازمند هستند که در تازه‌ترین مورد از این سفر‌های خیرخواهانه حسن رحیمی نفر سوم المپیک ریو به همراه عباس طحان عضو سابق تیم ملی و مصطفی علیزاده مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ به روستای «ملاآباد کشاری» در نزدیکی چابهار سفر کردند.


بیشتر بخوانید:۳ مدال طلا، نقره و برنز برای ایران در کشتی آزاد نظامیان جهان


حسن رحیمی در این سفر ضمن دلجویی و دیدار با اهالی این روستا از مشکلات معیشتی اهالی نیز با خبر شد و اقلامی همچون مواد غذایی و لوازم التحریر را نیز به دانش‌آموزان و ساکنان روستا اهدا کرد.

قهرمان نامدار کشتی ایران و جهان همچنین به اهالی روستا وعده داد در آینده‌ای نزدیک به کمک دیگر ورزشکاران و چهره‌های نامدار کشتی اقدامات بیشتری برای حل مشکلات آن‌ها انجام خواهد داد.

رحیمی در حاشیه این سفر برای بار دوم با حوا دختر ۱۰ ساله این روستا که چند ماه قبل در حمله تمساح گاندو دست راست وی قطع شده است دیدار کرد و قول داد باز هم  از این دختر سیستانی حمایت معنوی و مادی داشته باشد.

روستای «ملاآباد کشاری» یکی از مناطق محروم در استان سیستان و بلوچستان و در مجاورت چابهار است که حدود ۵۰ خانوار در آن سکونت دارند.


بیشتر بخوانید:رئیس جدید کمیته انضباطی فدراسیون کشتی معرفی شد


انتهای پیام/

حضور حسن رحیمی در روستای محروم ملاآباد کشاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار