پیغام مالکان رایکا:

نه تیم را می‌فروشیم، نه خرجی برای آن می‌کنیم!

مدیرعامل رایکا شرایط تیم بابلی را نابسامان دانست و اعلام کرد حضور این تیم در بازی روز ۵ شنبه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

علی فاریابی دوست، مدیر عامل تیم دسته یکی رایکا بابل در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، پیرامون آخرین وضعیت این تیم گفت: در جلسه چند ساعته و مفصلی که با حضور مدیرکل اداره ورزش و جوانان و عالیشان معاون او، معاون سیاسی و امنیتی استان و برخی دیگر از مدیران استانی برگزار شد، نتیجه‌ای در بر نداشت و کسی زیر بار مسئولیت تیم نمی‌رود.

او گفت: نکته جالب اینجاست که نماینده حقوقی مالکان تیم در پیامی از طرف آن‌ها اعلام کرد حاضر به انجام هزینه برای تیم نیستند، و امتیاز تیم را هم واگذار نمی‌کنند و هزینه رتق و فتق امور طبق قولی که احمد حسین زادگان استاندار مازندران مبنی بر کمک ۲ میلیاردی دادند، بر عهده شخص ایشان است.

فاریابی دوست با بیان اینکه از شنیدن چنین پیامی شوکه شده است، گفت: طبق صحبتی هم که با استاندار داشتیم، وی طرح چنین موضوعی را از اساس تکذیب کرد و گفت هرگز چنین قولی نداده است.

مدیرعامل رایکا در پایان صحبت‌های خود شرایط تیم را بغرنج خواند و گفت: انجام بازی روز ۵ شنبه با این شرایط در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و ممکن است تصمیم به انصراف از این بازی و حتی بازی آینده گرفته شود که در این صورت این تیم از دور رقابت‌ها حذف خواهد شد.

انتهای پیام/س

رایکا حال و روز ناخوشی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.