در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازداشت ۸ قاچاقچی موادمخدر در عوارضی نائین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۸ قاچاقچی موادمخدر و کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک از دو خودرو رانا در عوارضی نائین خبر داد.

بازداشت ۸ قاچاقچی موادمخدر در عوارضی نائینسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد انتقال مقادیر قابل توجهی موادمخدر از نوع تریاک را از یزد به تهران دارد، موضوع توسط معاونت عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که متهم قصد دارد به کمک همدستانش با ۲ دستگاه خودرو رانا محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: پس از دریافت نیابت قضایی تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب به استان اصفهان اعزام شدند.


بیشتر بخوانید: کشف ۶۰۰ تن موادمخدر در ۶ ماه نخست امسال در کشور


رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه محور‌های مواصلاتی استان اصفهان تحت نظر ماموران قرار گرفت، افزود: هر ۲ خودرو متهمان در شب بیست و نهم مهرماه در عوارضی نائین مشاهده و در عملیاتی مشترک هر ۲ خودرو متوقف و هر ۸ قاچاقچی دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان ۵۱ کیلوگرم تریاک کشف شد، افزود: پس از اعتراف متهمان به جرایم خود هر ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/

کشف ۵۱ کیلوگرم تریاک از خودرو قاچاقچیان در عوارضی نائین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار