اکران فیلم کوتاه "سوادکوهی" در کتابخانه مرکزی

مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: اکران و نقد فیلم کوتاه داستانی "سوادکوهی" به کارگردانی محمدرضا مجد، چهارشنبه یکم آبان ماه در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

ناحی، مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: اکران و نقد فیلم کوتاه داستانی "سوادکوهی" به کارگردانی محمدرضا مجد، چهارشنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه موضوع هنر در هر فیلم بسیار سلیقه‌ای و زمینه‌ای برای آن است که هر فیلم قابلیتی پیدا کند که برای همه کسانی که آن را می‌بینند، یک شاهکار تلقی شود ادامه داد:  این روزها، اگر فیلمی را در ذهن خود نگه داشته باشیم که از مواد مشابه دیگر، متمایز و متفاوت باشد، آن فیلم، فیلم کوتاه "سوادکوهی" ساخته محمدرضا مجد است.

ناجی افزود: یکی دیگر از جلسات نقد و بررسی آثار منتخب هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات با حضور فریدون خسروی به عنوان کارشناس، علاقه‌مندان و فیلم‌سازان، چهارشنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

مسئول روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در این جلسه که به همت دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان برگزار می‌شود، فیلم کوتاه داستانی "سوادکوهی" به کارگردانی محمدرضا مجد به مدت ۲۸ دقیقه اکران و نقد خواهد شد.

فیلم کوتاه "سوادکوهی" سومین ساخته محمد رضا مجد بعد از فیلم‌های کوتاه "گواهی" و "سیلوئت" بوده که به بخش مسابقه جشنواره حسنات راه یافته است.
 
انتهای پیام/ی

 

فیلم کوتاه "سوادکوهی"، سومین فیلم راه یافته به جشنواره حسنات

 
برچسب ها: شهرداری ، فیلم کوتاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار