کاهش نرخ میوه پاییزه در اصفهان

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان گفت: پاییز امسال برداشت باغداران اصفهانی نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

نوروز علی اسماعیلی رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در گفت  و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اظهار داشت:نرخ میوه در بازار میوه و تره بار استان اصفهان به صورت روزانه در حال کاهش است و روند کاهش قیمت میوه تا پایان فصل پاییز ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به افزایش کیفیت میوه های پاییزه در بازار افزود: با توجه به کاهش روزانه نرخ میوه در سطح بازار امیدواریم قدرت خرید مردم نیز افزایش پیداکند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان تاکید کرد: خوشبختانه در پاییز امسال برداشت باغداران اصفهانی نسبت به سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته است.

اسماعیلی ادامه داد: خوشبختانه هیچ کمبود محصولی در بازار میوه اصفهان نداریم.

او در خصوص صادرات و واردات میوه در استان اصفهان اضافه کرد: هیچ گونه واردات داخلی و خارجی میوه به استان اصفهان صورت نمی‌گیرد، اما محصولاتی همچون خیار، سیب، هلو و گلابی استان اصفهان به سراسر کشور صادر می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در پایان یاد آور شد: در حال حاضر قیمت نارنگی درجه یک بین ۳تا ۶ هزار تومان، سیب درختی بین۳ تا۶ هزار تومان و هلو درجه یک بین ۴ تا ۷ هزار تومان در بازار اصفهان فروخته خواهد شد.
 
انتهای پیام/ی
 
 

کیفیت بالای میوه های پاییزه در بازار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر حسین
۱۴:۵۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
بسیار عالی خبرنگارش درد نکنه