آزادسازی ۵۲ هکتار از اراضی تصرف شده رودخانه بشار یاسوج

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دستور قضایی و حضور نیرو‌های انتظامی ۵۲ هکتار از اراضی بشار رفع تصرف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرش مصلح معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد  از رفع تصرف بستر رودخانه بشار خبر داد و گفت: بشار از رودخانه‌های اصلی و دائمی کهگیلویه و بویراحمد بوده که سال‌های گذشته مورد تعدی قرار گرفته و با وجود اقدامات و برخورد‌های قانونی انجام گرفته با متخلفین، همچنان این دست درازی‌ها و تصرفات و ساخت و ساز‌های غیرقانونی در حریم و بستر این رودخانه، توسط عده‌ای محدود ادامه یافته که با حمایت و دستور قضایی و حضور نیرو‌های انتظامی، نسبت به رفع تصرف مجدد از بستر این رودخانه اقدام شد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این رفع تصرف، در دو طرف رودخانه بشار و حد فاصل پل اول بشار تا پل مختار و طی دو روز، انجام گرفت که در مجموع حدود ۵۲ هکتار از اراضی بستر این رودخانه آزاد شد.

او با اشاره به این اقدام و تعیین حد بستر این رودخانه، گفت: از دستگاه‌های مرتبط از جمله شهرداری یاسوج، انتظار می‌رود نسبت به احداث جاده در خط بستری که مشخص شده، اقدام تا از تصرفات و دست درازی‌های مجدد، جلوگیری شود.

این مسوول اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم نسبت به رعایت قانون و حفظ این نعمت الهی، توجه بیشتری داشته باشند و هرگونه ساخت و ساز و فعالیت کشاورزی، صنعتی و ... که می‌خواهند در اطراف این رودخانه داشته باشند، حتما با رعایت موازین قانونی و با هماهنگی با شرکت آب منطقه‌ای انجام شود.
انتهای پیام/غ

آزاد سازی اراضی تصرف شده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.