قلع و قمع ۱۵۰ مورد از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در زنجان

دستگاه قضایی در خصوص تغییر کاربری‌های غیر مجاز در باغ شهر‌ها کوتاه نخواهد آمد.

قلع و قمع ۱۵۰ مورد از تغییر کاربری‌های غیر مجاز در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین محسن کرمی دادستان مرکز استان زنجان با اعلام این خبر گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی، از اواخر تابستان ۹۸ تا کنون بیش از ۱۵۰ قلع و قمع در تغییر کاربری‌های غیر مجاز داشتیم که ۴۰ مورد آن در  این هفته انجام شده است.

او افزود: این قلع و قمع‌ها در خصوص تغییر کاربری‌های غیر مجاز در داخل باغ شهر‌ها و نیز در سایر مکان‌ها که در حال احداث و یا جدید الاحداث بوده اند انجام شده است.

دادستان مرکز استان زنجان اظهار کرد: دستگاه قضایی استان در خصوص تغییر کاربری‌های غیر مجاز در باغ‌ها و اراضی زراعی به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و با رعایت قوانین و مقررات هر گونه تغییر کاربری‌های غیر مجاز را متوقف و تخریب خواهد کرد و مردم بدانند هیچ شخص و شخصیتی در اجرای قانون مصون نخواهد بود.

حجت الاسلام کرمی خاطر نشان کرد: افراد پشت صحنه ایجاد باغ شهر‌ها افراد سودجو و فرصت طلبی هستند که زمین‌های کشاورزی را به قیمت ارزان خریداری کرده و با خرد کردن آن‌ها به قیمت‌های بسیار گزاف از طریق واسطه‌ها به افراد بی اطلاع می‌فروشند و سود‌های کلان می‌برند و خسارات زیادی را متوجه کشاورزی استان و شهروندان می‌نمایند در حالی است که اساساً خرد کردن و قطعه بندی اراضی زراعی و باغی به قطعات کوچک مقدمه‌ای برای تغییر کاربری غیر مجاز بوده و ممنوع می‌باشد.

وی با تاکید بر ممنوعیت ایجاد هر گونه باغ شهر جدید تصریح کرد:با افرادی که در صدد ایجاد باغ شهر غیر مجاز جدید هستند برخورد شدید صورت خواهد گرفت.
 
انتهای پیام/ن
 
 

قلع و قمع‌ها  تغییر کاربری‌های غیر مجاز در داخل باغ شهر‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.