رئیس ستاد اربعین:

هیچ‌گونه مشکل امنیتی در داخل مرزها و در مرزهای عراق مشاهده نشد/ در مباحث‌ بودجه‌ای اربعین نیازمند توجه ویژه دولت هستیم

ذوالفقاری گفت: مردم و دولت عراق بهترین تلاش‌ها را برای خدمات رسانی انجام دادند و از مسیرها به خوبی حفاظت کردند و هیچ‌گونه مشکل امنیتی چه در داخل مرزها و چه در مرزهای عراق مشاهده نشد.


در مباحث‌ بودجه‌ای اربعین نیازمند توجه ویژه دولت هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ذوالفقاری، معاون وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین با بیان اینکه مراسم اربعین امسال با حضور ۳.۵میلیون نفر برگزار شد، اظهار کرد: امروز به طور رسمی مراسم اربعین حسینی را اعلام می‌کنیم، ولی موکب‌داران تا پایان صفر می‌توانند به پذیرایی خود ادامه دهند.

رئیس ستاد مرکزی اربعین ادامه داد: یکی از اقدامات امسال در برگزاری مراسم اربعین بازگشایی مرز خسروی بود و خوشبختانه هیچ مشکل امنیتی را شاهد نبودیم.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه در مراسم اربعین ۲ هزار و ۵۰۷ موکب در داخل کشور داشتیم و حدود ۱۰ هزار موکب در عراق برپا شد، تصریح کرد: درخصوص اعزام‌ها ۳۷ درصد خانم و ‌۶۳ درصد آقا بودند و در مقایسه با سال گذشته ۲ برابر گذرنامه و برگ تردد صادر شد.

ذوالفقاری با بیان اینکه امسال مردم عراق ۲۴ میلیون نفر را در مواکب و‌ منازل خود اسکان دادند، گفت: موکب‌داران ایرانی بیش از ۱۲۲ میلیون وعده غذایی را به زوار ارائه کردند. امسال در مجموع رضایتمندی نسبتا بالایی داشتیم.

رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی بیان کرد: در مباحث‌ بودجه‌ای اربعین نیازمند توجه ویژه‌ای هستیم، امیدواریم که در آستانه بررسی بودجه ۹۹ این موضوع مورد توجه دولت و‌ مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار