هاشم‌زاده: بازی امشب مقابل ترکمنستان می‌تواند سخت باشد/ بازیکنان جوان شانس حضور در تیم ملی را دارند

مربی تیم ملی فوتسال گفت: بازیکنان جوان در صورت داشتن عملکرد مناسب، شانس قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی برای مرحله نهایی را دارند.

هاشم‌زاده: بازی امشب مقابل ترکمنستان می‌تواند بازی سختی باشدبه گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، محمد هاشم‌زاده مربی تیم ملی فوتسال درباره شرایط تیم پیش از نخستین دیدار امشب در مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا گفت: تیم شرایط خوبی دارد و جوانانی که کمتر در تیم ملی دیده شده بودند و به نوعی نوبت به آن‌ها نرسیده بود را به تیم دعوت کردیم تا توانایی‌هایشان را در شرایط مسابقه‌ای بررسی کنیم. در صورت داشتن عملکرد مناسب با صلاحدید کادرفنی در آینده و در دوره‌های بعدی هم به تیم ملی فوتسال دعوت می‌شوند.

وی با اشاره به وضعیت بازیکنان افزود: بازیکنان به این دلیل که درگیر مسابقات لیگ بودند، از آمادگی بدنی خوبی برخوردارند و باید صبر کرد و دید که چه عملکرد تیمی را در این مسابقات خواهیم داشت. تمام تلاش ما کسب نتیجه خوب در این مرحله است.


بیشتر بخوانید: برنامه کامل مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ سال آسیا


مربی تیم ملی فوتسال درخصوص بازی امشب برابر تیم ترکمستان، تصریح کرد: بی‎تردید تیمی که میزبانی مرحله نهایی را قبول کرده است، سعی می‌کند بهترین تدارکات ممکن را داشته باشد. حتی یک مربی خارجی استخدام کردند و به نظرم بازی سختی برای ما می‌تواند باشد. سعی می‌کنیم که نتیجه خوبی کسب کنیم و بدون شک با قدرت و انگیزه کامل در زمین حاضر می‌شویم.

هاشم‌زاده با تایید اینکه بازیکنان جوان در صورت داشتن عملکرد مناسب، شانس قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی فوتسال برای مرحله نهایی را دارند، اظهار کرد: اگر بازیکنی الان در تیم حضور دارد به این دلیل است که قابلیت اضافه شدن به ترکیب اصلی را داشته و اگر خوب کار کنند امکان حضور در ترکیب اصلی را دارند. البته یکی از مشکلاتی که در تیم وجود دارد عدم هماهنگی بین بازیکنان است، چراکه تا کنون در بازی رسمی در کنار یکدیگر قرار نگرفتند و با اینکه تعداد جلسات تمرینی با این دسته از بازیکنان به ۱۰ جلسه هم نرسیده، اما تلاش می‌کنیم تا این هماهنگی ایجاد شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قطعی بودن صعود ایران به مرحله نهایی روی عملکرد کلی تیم تاثیر می‌گذارد یا خیر، گفت: به هیچ وجه اینطور نخواهد بود. با اینکه تیم دچار تغییرات شده، اما همه توانمان را به کار می‌گیریم تا خوب بازی کنیم و نتیجه خوب هم بگیریم و از این بازی‌ها حداقل به عنوان بازی‌های تدارکاتی خوب، نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/

اظهارات هاشم‌زاده درباره صعود تیم فوتسال ایران به مرحله نهایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار