بهره مندی بیش از ۴۷ هزار زائر اربعین از خدمات درمانی هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: در ایام اربعین حسینی بیش از ۴۷ هزار زائر از خدمات درمانی این جمعیت در مرز‌های شلمچه و چذابه بهره‌مند شدند.

علی خدادادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در ایام اربعین حسینی چندین پایگاه در مرز‌های شلمچه و چذابه و بین شهری مستقر شدند و به ۴۰ هزار و ۸۰ نفر خدمات رسانی کردند.

او افزود: از ۱۳ مهر تا ۳۰ مهرماه، ۲ مرز و سایر پایگاه‌های ثابت بین شهری، ۲۰ هزار و ۵۹۲ زائر از خدمات تست قندخون و فشارخون، ۲۶ هزار و ۳۷۷ زائر از خدمات درمان سرپایی بهره‌مند شدند و با کمک نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر ۱۱۱ زائر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

به گفته خدادادی، ۴ هزار و ۷۴۷ زائر در پایانه مرزی چذابه خدمات تست قند خون و فشارخون دریافت کردند و ۸ هزار و ۵۲۸ زائر بصورت سرپایی درمان و ۴۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان اظهار داشت: ۱۴ هزار ۲۵۵ زائر برای انجام تست قندخون و فشارخون به پایگاه‌های مستقر در مرز شلمچه مراجعه کردند، ضمن اینکه ۱۵ هزار و ۹۱۷ نفر بصورت سرپایی درمان شدند و ۵۶ زائر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

انتهای پیام/گ

تشریح خدمات درمانی هلال احمر به زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.