باز سازی و تعمیر ماشین آلات راهداری در دستور کار قرار گرفت

با هدف اجرای بهبود روش‌ها و ارتقاء کیفیت نگهداری ماشین آلات راهداری، بازسازی و تعمیر ماشین آلات در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، حسن جهانیان سرپرست معاونت راهداری اداره كل راهداري و حمل و نقل و جاده اي مازندران با اشاره به اهمیت نگهداری و تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری گفت: سرویس کاری صحیح و استاندارد می‌تواند در افزایش طول عمر ماشین آلات موثر واقع شود و از توقف ناگهانی تجهیزات راهداری در زمستان جلوگیری کند.

او با تاکید بر ضرورت ایجاد برنامه مدون برای  نگهداری این ماشین آلات افزود: برای استفاده بهینه و افزایش طول عمر ماشین آلات و تجهیزات راهداری، اجرای یک برنامه دقیق امری ضروری است که در این راستا طرح مراقبت از آن‌ها یکی از مواردی است که برای ماشین الات سنگین، نیمه سنگین وسبک این اداره کل به طور جدی انجام می‌گیرد.

جهانیان با اشاره به ضرورت بازسازی ماشین‌آلات راهداری و حفظ توان آن‌ها به عنوان یک سرمایه ملی ، بر آمادگی تجهیزات راهداری در فصول سال تاکید کرد و گفت: فن نگهداری صحیح و تعمیرات بموقع آن‌ها در آمادگی ماشین آلات راهداری در همه فصول بویژه در راهداری زمستانی نقش موثری خواهد داشت که در این زمینه اقدامات اساسی براساس ظرفیت موجود در دست اجراست.

او گفت:در آستانه راهداری زمستانی اتخاذ تصمیمات صحیح و به موقع، بهره گیری از امکانات و تجهیزات موجود منابع انسانی و منابع مالی، تأمین اعتبار لازم برای انجام فرآیند‌های راهداری، تأمین نمک لازم، تجهیز ماشین آلات راهداری و تعمیر و بازسازی آنها، و انجام هماهنگی‌های لازم با ادارات هواشناسی در ارتباط با آمادگی با بحران‌های احتمالی از جمله مهمترین مواردی است که با همکاری و تعامل همکارانمان تا  اکنون صورت گرفته است.

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای مازندران در خاتمه همچنین سرلوحه کار راهداری را داشتن صداقت و پشتکار دانست و افزود: ایمنی جاده‌ها و تدوین سیاست‌ها و راهبرد‌های لازم جهت کاهش میزان تلفات جانی ناشی از تصادفات رانندگی در جاده‌های استان را، جزو برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در اثر بخشی فعالیت‌های راهداری برشمرد.
انتهای پیام/س

باز سازی و تعمیر ماشین آلات راهداری به منظور آمادگی راهداران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.