امنیت ایران اسلامی با وجود آتش‌افروزی‌های بسیار در منطقه

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به امنیت کنونی حاکم بر کشور، گفت : ایران اسلامی با وجود آتش‌افروزی‌های بسیار در منطقه، در اقتدار امنیتی کامل به‌سر می‌برد و این مایه مباهات است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در دوره توانمندسازی شورا‌های کانون بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه که امروز (اول آبان) با حضور جمعی از فرهنگیان استان برگزار شد، با تاکید بر اینکه قدرت عمل از دشمنان ما گرفته شده، گفت : امروز دشمنان قدرت مقابله با ایران را ندارند و این همان چیزی است که رهبری از آن به عنوان افول آمریکا یاد می‌کند.

او گفت : ماجرای توقیف نفت‌کش انگلیس و زدن پهباد آمریکا در شرایطی اتفاق افتاد که در حالت معمول هیچ کشوری جرات کج نگاه کردن به این قدرت‌ها را ندارد و این یعنی همان تعبیر امام خمینی (ره) که انقلاب اسلامی ابهت غرب و شرق را شکسته است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امروز ایران اسلامی دارای قدرت رشدیافته و برنامه‌ریزی شده است، گفت: امروز در ایران اسلامی با اینکه کشور‌های اطراف درگیر مشکلاتی هستند، در اقتدار امنیتی به‌سر می‌بریم و این یعنی دارای اقتدار ملی و امنیت هستیم.

ریحانی با تاکید بر اینکه بزرگترین قدرت بازدارندگی نظام ما داشتن پشتوانه مشروع مردمی است، گفت: برخورداری مردم از بصیرت و آگاهی و در صحنه بودن آن‌ها با وجود مشکلات اقتصادی و گلایه‌هایی که از برخی سوء مدیریت‌ها دارند، اقتدار کنونی نظام را به همراه آورده است.

ریحانی با اشاره به توطئه چینی دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب در آستانه چهل سالگی و ادعا‌هایی که داشتند و معتقد بودند که ایران اسلامی چهل سالگی انقلاب را به خود نخواهد دید، گفت: با وجود همه این توطئه‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته شاهد افزایش بیش از ۳۰ درصدی حضور مردم مومن و ولایی ایران اسلامی در راهپیمایی در مقایسه با سنوات گذشته بودیم و این‌ها یعنی اینکه مشکلات اقتصادی باعث نمی‌شود مردم دست از اعتقاداتشان بردارند.

او اشاره‌ای هم به برنامه‌ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اعمال تحریم‌ها داشت و گفت: دشمنان می‌کوشند تا قدرت ایران اسلامی را تضعیف کنند، اما هرگز به این اهدافشان نخواهند رسید.

ریحانی با اشاره به بی‌تفاوتی و لکنت زبان برخی از مدیران نسبت به رخداد‌ها گفت: نخبگان جامعه وظیفه دارند با برای مقابله با این فضای بی تفاوتی که دشمنان در بوجود آمدنش نقش داشته‌اند، راهکار ارائه دهند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: شبهه افکنی دشمنان برای جدا بودن دین از سیاست ریشه تاریخی دارد و دشمنان می‌خواهند با این شبهه افکنی قدرت ایران اسلامی را که امروز نفوذ استراتژیک آن تا آن سوی خاورمیانه پیش رفته را مهار کنند.

او گفت: امروز دشمنان برای رسیدن به اهداف خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی، مردم و رهبری را نشانه گرفته‌اند و از یکسو با تلاش برای تضعیف جایگاه رهبری که محور همه توفیقات نظام بوده می‌کوشند به انقلاب ضربه بزنند و از دیگر سو نیز می‌کوشند تا مردم را بی تفاوت کنند تا بلکه از این راه به اهداف خود برسند که برای مقابله با این تهدیدات باید هوشیار باشیم .

 

 

انتهای پیام/د

دشمنان قدرت مقابله با ایران را ندارند

 

برچسب ها: سپاه ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار