آماده سازی ۲۲ هکتار زمین برای احداث مسکن اهالی منبع آب اهواز

مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان از آماده سازی زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در منطقه سپیدار اهواز برای احداث مسکن اهالی منبع آب خبر داد.

رضا رضایی مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: باتوجه به شرایط نامطلوب و خطرناکی که در منطقه منبع آب اهواز وجود دارد، با برنامه ریزی‌های انجام شده و پیگیری غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و اقدامات اداره راه و شهرسازی استان و همچنین شرکت بازآفرینی شهری ایران، تفاهم نامه‌ای امضا شد.

او افزود: در این تفاهم نامه زمینی به مساحت ۲۲ هکتار در منطقه سپیدار اهواز پیش بینی شد که درحال حاضر مراحل آماده سازی زمین درحال انجام است و فراخوان انتخاب و دعوت به همکاری پیمانکار نیز در حال انجام است.

رضایی اظهار کرد: از ۱۶ آبان ماه سال جاری انتخاب شریک و پیمانکار برای این پروژه انجام خواهد شد و ان شاءالله عملیات اجرایی پروژه هر چه زودتر آغاز شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان، پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۹۹، عملیات احداث مسکن برای خانوار‌های ساکن در معرض خطر منبع آب به پایان برسد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چه تعداد از خانوار‌های ساکن در این منطقه جابجا خواهد شد، اذعان داشت: تمامی اهالی منبع آب جابجا نمی‌شوند، بلکه ۸۱۱ باب منزل مسکونی در معرض خطر در اولویت اداره راه و شهرسازی استان خوزستان هستند و جابجا می‌شوند.

انتهای پیام/گ

انتقال اهالی منبع آب اهواز به منطقه سپیدار

برچسب ها: راه و شهرسازی ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.