سرهنگ میرزکی خبر داد؛

باند ۶ نفره سرقت لوازم خودرو در تهران دستگیر شدند

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان لوازم خودرو با بیش از ۳۰۰ فقره سرقت و مالخری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه شمس الدین میرزکی معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی پایتخت گفت: به دنبال افزایش وقوع سرقت لوازم، قطعات و محتویات داخل خودرو از ابتدای سال ۹۸ در نقاط مختلف شهر تهران تیمی از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ و معاونت اطلاعات جنایی تشکیل شد و در نهایت مشخص شد باندی از متهمان سابقه دار به سرکردگی فردی ۲۸ ساله، به طور گسترده در سطح شهر تهران اقدام به سرقت و خرید و فروش لوازم و قطعات خودرو می‌کنند.

وی بیان داشت: در تحقیقات بعدی مخفیگاه متهمان شناسایی و با گرفتن دستور قضائی اعضای این باند در یک عملیات همزمان در اواسط مهرماه دستگیر و در بازرسی از محل اختفای آن‌ها تعدادی لوازم مسروقه از قبیل: زاپاس، زنجیر چرخ، جک و ابزارآلات چادر‌های مسافرتی، باند و ساب کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به انتقال متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره بیستم پلیس آگاهی پایتخت، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی متهمان به ۳۰۰ فقره سرقت خودرو و لوازم داخل آن و مالخری اموال سرقتی اعتراف کردند.


بیشتر بخوانید: سارقان کامیونت نیمه سنگین حین سرقت خودرو دستگیر شدند


سرهنگ میرزکی با بیان اینکه کلیه اعضای باند ۶ نفره متهمان دستگیر شده اند، گفت: با تلاش همکاران تا کنون ۱۰۰ تن از مال باختگان شناسایی شده اند و متهمان با صدور قرار یک میلیاردی تومانی موقتا به زندان اعزام شدند.

معاون مبارزه با سرقت وسائط نقلیه پلیس آگاهی برای جلوگیری از سرقت از داخل خودرو به شهروندان توصیه کرد: از پارکینگ خصوصی و عمومی برای پارک خودرو استفاده کنند و خودرو را به تجهیزات ایمنی مجهز و اشیای گران قیمت خود را داخل خودرو نگذارند.

انتهای پیام/

دستگیری اعضای باند ۶ نفره سارقان خودرو در پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار