برد منافع و اقتدار ملی در اولویت قرار دارد

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: برد منافع و اقتدار ملی در اولویت قرار دارد و همه گروه‌هایی که شرکت می‌کنند از درون نظام هستند و نتیجه انتخابات هرچه که باشد حضور پرشکوه هوشمند و آگاهانه مهم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علی اصغر رفیعی نژاد مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های سیاسی و تاثیرگذار را در پیش داریم، اظهار داشت: فضایی باز شده که نتایج انتخابات به مسائل کشور رقم خورده است و اتفاقات اخیر حساسیت‌ها را بیشتر کرده و دشمنان را به طمع انداخته است.

او تصریح کرد: دشمنان منطقه‌ای و آمریکا دست از اقدام علیه جمهوری اسلامی برنمی‌دارند و منتظر نتیجه انتخابات هستند که سناریو‌های بعدی را تعریف کنند.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان گفت: بنابراین حضور آگاهانه و هوشمندانه مردم در صحنه انتخابات پیام‌های مناسبی را برای خارج از کشور خواهد داشت و بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار در جامعه باید حضور بیشتری داشته باشند.

او افزود: حرف‌ها و مطالبات را کف خیابان نمی‌شود بیان کرد، بلکه باید از طریق صندوق رأی پیگیری کرد؛ چطور امکان دارد که به عنوان اکثریت در انتخابات شرکت نکنیم و میدان را به یک اقلیت بدهیم و تحقق خواسته‌های خود را از آن‌ها بخواهیم، درخواست ما از بانوان این است که نه تنها در انتخابات حضور داشته باشند بلکه در ترغیب گروه‌ها و شبکه‌ها وارد عمل شوند.

رفیعی‌نژاد با بیان اینکه این دوره پیروزی یا شکست یک حزب یا گروه مطرح نیست، گفت: برد منافع و اقتدار ملی در اولویت قرار دارد و همه گروه‌هایی که شرکت می‌کنند از درون نظام هستند و نتیجه انتخابات هرچه که باشد حضور پرشکوه هوشمند و آگاهانه مهم است.

او یادآور شد: انتخابات تنها عرصه‌ای است که سقف آن برای حضور بانوان بلند است و این قشر باید از این فرصت حداکثر استفاده را برای حضور در صحنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی ببرند.

انتهای پیام/م

 

حضور پرشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات موثر است

برچسب ها: انتخابات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.