عرفانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

طغیان آنفلوانزا با ورود زائران به کشور تکذیب می‌شود

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: تا به امروز هیچ مورد طغیان و بروز بیماری‌های واگیردار به خصوص آنفلوانزا در کشور گزارش نشده است.

طغیان آنفولانزا با ورود زائران به کشور شدیدا تکذیب می‌شودحسین عرفانی رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تا به امروز هیچ گونه همه‌گیر و طغیان بیماری آنفلوانزا در کشور نداشتیم و ایجاد موج طغیان‌ها با ورود زائران به کشور شدیدا تکذیب می‌شود.
 
او ادامه داد: با توجه به شرایط آب و هوایی کشور و شروع فصل سرما شرایط انتقال و بروز فصلی بیماری آنفلوانزا در کشور مهیا است، اما با انجام اقدامات مراقبتی می‌توان از این بیماری پیشگیری کرد.
 
عرفانی تاکید کرد: کنترل بیماری‌های واگیردار به خصوص آنفولانزا در مرز‌ها انجام شده و هیچ موردی از بیماری‌های واگیردار گزارش نشده است.

رئیس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت یادآوری کرد: شاید در برخی از نقاط کشور بیماری آنفلوانزا بروز وشیوع پیدا کند که این مسئله به دلیل شرایط فصلی کشور است.

انتهای پیام/

هیچ گونه طغیان بیماری واگیر دار و آنفلوانزا در کشور نداریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار