اخبارحوادث یکم آبان ماه ۹۸؛

کشف ۵ میلیارد ریال گوشی تلفن همراه قاچاق در اصفهان /جاساز ۶۰ کیلو تریاک زیر کفی تریلر

مهم‌ترین حوادث امروز یکم آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز یکم ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۵ میلیارد ریال گوشی تلفن همراه قاچاق در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی اصفهان طرح بازرسی از صنوف و فروشگاه‌ها را در یکی از مناطق شرقی شهر اصفهان اجرایی کردند.

وی افزود: در بازرسی از یک فروشگاه تعداد ۹۷ دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی کشف شد که مالک مدارک گمرکی مربوطه را ارائه نداد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ارزش گوشی‌های کشف شده توسط کارشناسان ۵ میلیارد ریال اعلام شده بیان داشت: در این رابطه یک نفر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان هر گونه فعالیت در زمینه وارد کردن، نگهداری و توزیع کالای قاچاق را زمینه ساز رکود اقتصادی کشور و یکی از عوامل افزایش بیکاری جوانان دانست و اظهار داشت: مشارکت مردمی با پلیس در شناسایی و برخورد با اینگونه مجرمان تاثیر بسزایی دارد.
 

جاساز ۶۰ کیلو تریاک زیر کفی تریلر

سرهنگ "غلامحسین صفری" رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی براینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای هستند، بلافاصله ۲ گروه مجرب از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان وارد عمل شدند.

او افزود: در این رابطه یک دستگاه کامیون کشنده شناسایی و برای بررسی بیشتر و بازرسی دقیق به مقر پلیس مبارزه بامواد مخدر منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی دقیق از خودرو مقدار ۶۰ کیلو و ۸۰۹ گرم تریاک که به طور حرفه‌ای زیر کفی یک دستگاه کامیون کشنده جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

کشف یک کیلو شیشه از مخفیگاه مالخر اموال مسروقه

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت اموال از منازل و اماکن خصوصی در شهر اصفهان ماموران پلیس آگاهی به صورت ویژه وارد عمل شدند.

او افزود: در تحقیقات بعمل آمده مشخص شد تعدادی از سارقان به منزلی تردد دارند و اموال مسروقه را به مالک این منزل می‌فروشند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از منزل ۲۰ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه، ۳ دستگاه جوش و سنگ فرز و تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه مالک منزل به مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد ادامه داد: همچنین ماموران از زیرزمین منزل متهم نیز بازرسی کردند که یک کیلو ماده مخدر شیشه کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به اینکه این مالخر اموال مسروقه را خریداری و در ازای آن به سارقان ماده مخدر شیشه می‌داده افزود: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

توقیف اتوبوس اسکانیا با ۴۵ کیلو تریاک در نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند" فرمانده انتظامی شهرستان نائین اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه شهید "شرافت" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی ازاین خودرو مقدار ۴۵ کیلو و ۳۸۰ گرم تریاک که در جعبه‌های بغل اتوبوس جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص ۴ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

جان باختن راننده کامیون در حادثه واژگونی

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دراین حادثه، راننده کامیون به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسین پور قیصری، علت وقوع این حادثه را ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و افزود: رانندگان در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی دارند در مکانی امن توقف کنند و پس از استراحت و رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار