درخواست سپاهان برای تغییر محل دیدار با سایپا

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت:باشگاه سپاهان صبح امروز به ما اعلام کرد که قصد دارد محل برگزاری بازی با سایپا را تغییر دهد و در این مورد به هیئت فوتبال نامه زد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،باشگاه سپاهان خواستار تغییر محل بازی تیم فوتبال این باشگاه با سایپا شد. سپاهان روز جمعه در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید به مصاف تیم فوتبال سایپا برود و مسئولان این تیم بنا به درخواست امیر قلعه‌نویی خواهان تغییر محل برگزاری این دیدار شده و صبح امروز درخواست خود را برای انتقال این بازی از ورزشگاه نقش‌جهان به فولادشهر به هیئت فوتبال اصفهان و سازمان لیگ ارائه دادند.

حمیدرضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان با تأیید این خبر اظهار داشت: باشگاه سپاهان صبح امروز به ما اعلام کرد که قصد دارد محل برگزاری بازی با سایپا را تغییر دهد و در این مورد به هیئت فوتبال نامه زد. ما هم این موضوع را به اطلاع سازمان لیگ رسانده‌ایم و در صورت موافقت سازمان لیگ، محل برگزاری بازی سپاهان و سایپا از ورزشگاه نقش‌جهان به فولادشهر منتقل می‌شود.

او ادامه داد: هنوز انتقال محل برگزاری بازی به فولادشهر قطعی نشده و سازمان لیگ باید در این مورد اعلام نظر کند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان دلیل این جابه‌جایی را کیفیت پایین چمن ورزشگاه نقش‌جهان دانست و خاطرنشان کرد: چمن ورزشگاه نقش‌جهان کیفیت لازم را ندارد و سرمربی سپاهان به همین دلیل خواستار تغییر محل بازی با سایپا شده است.

تیم‌های سپاهان و سایپا روز جمعه ۳ آبان ماه در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و به میزبانی زردپوشان اصفهانی به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/م

 

درخواست سپاهان برای تغییر محل دیدار با سایپا

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار