مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

جشنواره بزرگ کتاب در استان سمنان برپا می‌شود‌

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر گفت: اواخر آذرماه امسال جشنواره بزرگ استانی کتاب با حضور ناشران کشوری به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در نشست خبری خود گفت: اجرای ۲۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته کتاب در استان سمنان برنامه ریزی شده است.

او با اشاره به آغاز هفته کتاب از بیست و سوم آبان ماه امسال از جمله برنامه‌های هفته کتاب در استان سمنان را رونمایی از کتاب و برگزاری همایش دو سالانه کتاب برتر این استان عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزاری جشنواره یار مهربان، تجلیل از اصحاب فرهنگ، ناشران و مؤلفان، رونمایی از تازه‌های نشر در استان سمنان، بازدید از کتابفروشی‌ها و همکاری در برگزاری طرح کتابخوانی آرامش ماندگار و دیدار با ناشران و مؤلفان را از دیگر برنامه‌های هفته کتاب برشمرد.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان سمنان

حجت الاسلام فضیلت در ادامه از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در استان سمنان با حضور بیش از ۲۰۰ ناشر کشوری اواخر آذرماه به میزبانی شهر سمنان خبر داد و تصریح کرد: در هفته کتاب نمایشگاه‌های کتاب در شهرستان‌های مختلف استان سمنان برپا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همچنین از برگزاری سی امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین دوسالانه جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان در گرمسار خبر داد و گفت: این جشنواره در روز‌های چهاردهم تا شانزدهم آبان ماه امسال برپا می‌شود.

حجت الاسلام فضیلت افزود : برترین‌های این جشنواره به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.