کلنگ‌زنی مخزن ذخیره آب ۵۰۰ مترمکعبی لاسجرد

کلنگ‌زنی مخزن ذخیره آب ۵۰۰ مترمکعبی مجتمع کوثر روستای لاسجرد شهرستان سرخه با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان سمنان در این مراسم گفت: این پروژه در قالب طرح آب‌رسانی مجتمع کوثر در شهرستان سرخه و روستای لاسجرد کلنگ‌زنی می‌شود.

او افزود: حجم کل این پروژه ۵۰۰ مترمکعب است که با اعتباری بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیون ریال و از محل اعتبارات ملی اجرا خواهد شد.

کشاورزیان با بیان اینکه مبلغ قرارداد ساخت مخزن آب روستای لاسجرد به میزان هشت هزار و ۲۰۰ میلیون ریال است تصریح کرد: این پروژه با هدف کنترل بر منابع آب، بالا بردن کیفیت آب و جبران کمبود آن و افزایش حجم مخزن ذخیره به اجرا خواهد رسید.

احمد همتی نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس نیز در این مراسم ضمن بیان اینکه اعتبار پروژه از صندوق توسعه ملی اختصاص‌یافته و طی یک سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید گفت : در بحث بهسازی معابر نیز اعتبارات خوبی با پیگیری‌های انجام‌شده تخصیص یافت که این روستا نیز از این موضوع منتفع خواهد شد.

او بیان اینکه با بهره‌برداری از این مجموعه شاهد آب‌رسانی به روستا‌های منطقه لاسجرد خواهیم بود، تصریح کرد: واسطه پیگیری‌ها در خصوص تخصیص اعتبارات این طرح امروز کلنگ زنی شد و امیدواریم سرآغازی برای تحول منطقه محسوب شود.

انتهای پیام / ر

جزئیات کلنگ‌زنی مخزن ذخیره آب  لاسجرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.