مهاجم جدید استقلال را بهتر بشناسیم

کندی ایگبوآنانیکه، مهاجم نیجریه‌ای، گزینه جدید استراماچونی است که فردا برای انجام دادن تست های پزشکی به تهران می آید.

مهاجم جدید استقلال را بهتر بشناسیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کندی ایگبوآنانیکه، مهاجم نیجریه‌ای است که از سوی آندره آ استراماچونی برای تقویت خط حمله تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه معرفی شده و قرار است فردا برای انجام دادن تست‌های فنی و پزشکی وارد تهران شود.

این بازیکن ۳۰ ساله نیجریه‌ای متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۹ در نیر- ایگبو نیجریه است و آخرین تیمی که برای آن بازی کرده الحزم عربستان است.

او فوتبالش را در رده بزرگسالان از سال ۲۰۰۷ و با پوشیدن پیراهن تیم یورگاردن سوئد شروع کرد و تا سال ۲۰۱۴ که در لیگ آلسونسکان به میدان رفت با حضور در تیم‌های یورگاردن، واسالوند و AIk موفق شد آمار ۱۷۹ بازی و ۸۶ گل را ثبت کرد.

کندی در سال ۲۰۱۵ برای اولین بار از سوئد و فوتبال اروپا خارج شد و به تیم شیکاگو فایر در لیگ MLS آمریکا ملحق شد. ۵۵ بازی و ۱۳ گل عملکرد او برای این تیم است. ایگبوآنانیکه پیش از بازگشت به قاره سبز، نیم فصل هم در تیم دی سی یونایتد حضور داشت و آنجا هم آمار ضعیف ۷ بازی و یک گل را به جا گذاشت.

این مهاجم نیجریه‌ای فصل ۱۷-۲۰۱۶ را با تیم وریا در سوپرلیگ یونان آغاز کرد، اما بدون انجام دادن بازی برای آن پس از مدتی به سوئد بازگشت و این بار برای اوبرو به میدان رفت. کندی تا سال ۲۰۱۹ برای این تیم ۴۷ بازی انجام داد و ۱۹ بار موفق به گلزنی شد.


بیشتر بخوانید: مهاجم نیجریه‌ای با استقلال به توافق رسید


در نقل و انتقالات زمستانی فصل ۱۹- ۲۰۱۸ کندی برای اولین بار به فوتبال آسیا آمد و در ۱۵ بازی برای الحزم ۴ گل وارد دروازه حریفان کرد. گل‌های مهم او سبب بقای تیم عربستانی در سوپرلیگ عربستان شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار