نصایح مقتدی صدر به تظاهرکنندگان عراقی

رهبر جریان صدر عراق توصیه‌هایی را خطاب به شرکت کنندگان در تظاهرات جمعه آتی اعلام و از آن‌ها خواست تا از اموال عمومی و مردم حفاظت کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مقتدی صدر،  رهبر جریان صدر عراق در بیانیه‌ای با توجه به از سرگیری تظاهرات روز جمعه آتی در توصیه‌هایی خطاب به شرکت کنندگان در این تظاهرات از آن‌ها خواست تا از اموال عمومی و مردم حفاظت کنند.

مقتدی صدر در این بیانیه اعلام کرد: «با خدا عهد بسته‌ام که پشت مفسدان نباشم و بلکه یاری گر صالحان باشم؛ بنابراین برای شما توصیه‌هایی دارم؛ به نیرو‌های امنیتی گل هدیه دهید و برای وطن و به عشق وطن صبور باشید.»

رهبر جریان صدر عراق تاکید کرد: «باید مراقب اموال عمومی و دارایی‌ها مردمی باشید. آن‌ها برادران شما هستند. افراد صالح را به فساد متهم نکنید و شعار‌های زیبا بدهید. فاسد از هیچ سلاحی به اندازه صلح نمی‌ترسد.»

وی ادامه داد: «به هیچ کس نه در داخل و نه در خارج اجازه ندهید تلاش‌های شما را برای خود مصادره کند؛ برادرانتان در جریان صدر در کنا شما هستند. بالا بردن سطح خواسته هایتان خوب است به شرط آنکه حکیمانه و در جهت امنیت و صلح در عراق باشد.»

مقتدی صدر گفت: «بدانید اگر باری دیگر مورد تعرض قرار گیرید به شکلی رفتار خواهیم کرد که هم خدا راضی باشد هم شما. موجی از مردم در راه است.»

انتهای پیام/

برچسب ها: تظاهرات ، عراق ، فساد مالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار