لیگ قهرمانان اروپا؛

بازگشت اینتر به جمع مدعیان با شکست دورتموند/ پیروزی لیورپول، بارسلونا و ناپولی

هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، با برگزاری شش دیدار همزمان در چهار گروه پیگیری شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، امشب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان در چهار گروه برگزار شد.

در مهمترین دیدار امشب، از گروه F تیم اینتر در ورزشگاه جوزپه مه آتزای شهر میلان میزبان دورتموند آلمان بود که با دو گل به پیروزی رسید. لوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی نراتزوی در دقیقه ۲۲ و آنتونیو کاندروا در دقیقه ۸۹ برای افعی‌ها گل زدند. ضمن آنکه آن‌ها مارتینز یک پنالتی را هم در دقیقه ۸۲ برای اینتر از دست داد.

بازگشت اینتر به جمع مدعیان با شکست دورتموند/پیروزی لیورپول، بارسلونا و ناپولی

در دیگر بازی این گروه، بارسلونا مهمان اسلاویا پراگ جمهوری چک بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی ابتدا لیونل مسی در دقیقه سه بارسا را پیش انداخت، اما بوریل در دقیقه ۵۰ بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۵۷ ضربه سوارز به اولایینکا بازیکن اسلاویا برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد تا بارسا دو بر یک بازی را ببرد.

در جدول این گروه، بارسلونا با هفت امتیاز صدرنشین است و تیم‌های اینتر و دورتموند با چهار امتیاز در رتبه‌های بعدی جای دارند.


بیشتر بخوانید: پیروزی شاگردان لمپارد مقابل آژاکس در کرایف آرنا/ شکست زنیت در حضور ۷۵ دقیقه‌ای آزمون


از گروه E تیم لیورپول مهمان خنک بلژیک بود که با نتیجه چهار بر یک به پیروزی دست یافت. چمبرلین در دقایق ۲ و ۵۷، مانه در دقیقه ۷۷ و صلاح در دقیقه ۸۷ برای لیورپول و اودی در دقیقه ۸۸ برای خنک گلزنی کردند.

بازگشت اینتر به جمع مدعیان با شکست دورتموند/پیروزی لیورپول، بارسلونا و ناپولی

در همین گروه، ناپولی سه بر دو میزبانش سالزبورگ اتریش را مغلوب کرد. دریس مرتنز در دقایق ۱۷ و ۶۴ و اینسینیه در دقیقه ۷۳ گل‌های پارتنوپی را به ثمر رساندند. مرتنز مهاجم بلژیکی ناپولی با این دو گلی که به ثمر رساند به رکورد ۱۱۶ گل با پیراهن این تیم رسید و با عبور از رکورد مارادونا، به دومین گلزن برتر تاریخ ناپولی‌ در بازی‌های رسمی تبدیل شود. هالند هم دو گل تیم اتریشی را به ثمر رساند.

در جدول این گروه، ناپولی با هفت و لیورپول به شش امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جای دارند.

در گروه G بنفیکا دو بر یک مهمانش لیون را برد. در جدول این گروه، لایپزیش با شش امتیاز بالاتر از زنیت و لیون چهار و بنفیکای سه امتیازی در صدر است.

در گروه H نیزمصاف تیم‌های لیل و والنسیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا در گروهی که چلسی و آژاکس شش امتیازی هستند، شانس این دو تیم برای صعود کمرنگ‌تر شود.


بیشتر بخوانید: کامبک یووه با درخشش جواهر آرژانتینی درشب پیروزی رئال و بایرن/برد ۵ گله سیتی، تاتنهام و پاری سن ژرمن

پیروزی اتلتیکو مادرید مقابل لورکوزن/ رقابت شاختار و دیناموزاگرب برای رتبه دوم برنده نداشت


انتهای پیام/

نتایج رقابت های هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.