سالن اختصاصی بوکس شهرستان دهلران افتتاح شد

به مناسبت هفته تربیت بدنی سالن اختصاصی بوکس شهرستان دهلران افتتاح شد.

سالن اختصاصی بوکس شهرستان دهلران افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور رییس هیات بوکس استان، معاون سیاسی فرمانداری دهلران و رییس اداره ورزش و جوانان دهلران، خانه بوکس اختصاصی شهرستان دهلران افتتاح شد.

 علی رستمی رئیس هیات بوکس استان گفت: خوشبختانه افتتاح این خانه بوکس در جنوبی‌ترین شهر استان ایلام نوید روز‌های خوبی برای ورزش بوکس در سطح کشور می‌دهد.

او افزود:به لحاظ داشتن استعداد‌های خوب ورزشی خصوصا در رشته بوکس، این شهرستان حرف‌های زیادی در سطح استان و کشور برای گفتن دارد و حمایت از قشر جوان و تشویق و ترغیب آن‌ها برای روی آوردن به سمت ورزش بوکس بدون شک نتایج بسیار مطلوبی در پیشرفت این رشته ورزشی در استان ایلام خواهد داشت.

رستمی اضافه کرد: هیات بوکس شهرستان دهلران نهایت تلاش خود را در جهت توسعه و گسترش این ورزش در سطح شهر‌ها و حتی روستا‌های این منطقه، به کار خواهند گرفت و با شناسایی و تقویت ورزشکاران مستعد می‌توانند گام مهمی در رونق این ورزش مهیج بردارند.

رستمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات رییس هیات بوکس دهلران، مبلغ ۲۰ میلیون ریال کمک مالی و دو عدد کیسه بوکس به خانه شهرستان دهلران اهدا نمود.

انتهای پیام/غ

افتتاح سالن اختصاصی بوکس شهرستان دهلران

برچسب ها: ورزش و جوانان ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.