عیار سنجی آلومینیوم و مس در اراک

تیم فوتبال آلومینیم اراک میزبان مس رفسنجان است.

عیار سنجی آلومینیوم و مس در اراکبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در ادامه رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و از هفته نهم تیم فوتبال آلومینیم اراک یکی از ۲نمایندگان استان مرکزی  در لیگ یک  امروز میزبان مس رفسنجان خواهد بود.

این بازی که از ساعت ۱۵:۰۰ در اراک برگزار می‌شود آلومینیوم در دیداری حساس در ورزشگاه امام خمینی (ره) به مصاف مس رفسنجان که تا هفته هشتم صدر نشین این رقابت‌ها بوده می‌رود.

دیدار آلومینیوم اراک با مس رفسنجان را علی صفایی به کمک هیوا بهمنی و سعید باهنر و داور چهارم فرزاد منصوری قضاوت خواهد کرد و ناظر بازی هم محمدحسین اسدی خواهد بود.

خوشه طلایی ساوه در کرج مغلوب گل ریحان البرز شد

دیروز هم خوشه طلایی ساوه دیگر نماینده لیگ دسته یک فوتبال کشور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف گل ریحان البرز رفت که در نهایت تن به شکست ۲ بر ۱ داد و فرصت صدرنشینی را از دست داد.

قشقایی شیراز – نیروی زمینی تهران، رایکای بابل – شهرداری تبریز، سرخپوشان پاکدشت – نود ارومیه، * داماش گیلانیان – بادران تهران هم دیگر بازی‌هایی هستند که امروز در راستای هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار می‌شوند.

پیش از این هم در راستای هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در روز‌های سه شنبه ۳۰ مهر و چهارشنبه اول آبان آرمان‌گهر سیرجان به مصاف سپیدرود رشت رفت و ملوان بندر انزلی پذیرای استقلال خوزستان بود و مس کرمان میزبان فجر شهیدسپاسی شیراز بود.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: فوتبال ، اخبارورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.