نماینده کسبه پلاسکو؛

وعده های مقرر شده به کسبه پلاسکو محقق نشد

تهرانی گفت: تسهیلاتی در قالب پکیج قرار بود با شرایط ویژه به کسبه پلاسکو از سوی نهاد‌های دولتی داده شود که تا به امروز عملیاتی نشده است.

تسهیلات وعهده داده شده از سوی نهاد‌های دولتی به کسبه پلاسکو عملیاتی نشده استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تهرانی نماینده کسبه پلاسکو در حاشیه بازدید فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم تا شهریور سال ۹۹ بتوانیم در این ساختمان ساکن شویم، گفت: خوشبختانه تا به امروز بنیاد مستضعفان همکاری خوبی با کسبه داشته و البته امیدواریم وعده یکساله اتمام این پروژه محقق شود.
 
نماینده کسبه پلاسکو با اشاره به اینکه می‌توانست روند اجرای این پروژه سرعت بیشتری داشته باشد، افزود: اما خوشبختانه در یکسال گذشته سرعت و روند اجرای این پروژه بسیار خوب بوده و حمایت‌های لازم در اجرای آن انجام شده است.

او با بیان اینکه هیچ نهاد دولتی در اجرا همکاری‌های لازم را با ما نداشته‌اند، گفت: برخی از نهاد‌ها پکیج‌های تسهیلاتی را برای کسبه در نظر گرفته بودند، اما سنگ‌اندازی‌ها و تغییر در روند پرداخت تسهیلات باعث شد که بسیاری از کسبه از دریافت آن انصراف دهند.

 گفت: بعد از گذشت مدتی سود این تسهیلات همانند تسهیلات مشابه است و هیچ منفعتی برای کسبه با توجه به شرایطی که دارند ندارد.
بیشتر بخوانید: ضوابط مهندسی ساختمان پلاسکو در دهه ۴۰ هم رعایت نشده بود

نماینده کسبه پلاسکو اظهار کرد: در بخش پرداخت مالیات هم مشکلاتی برای کسبه ایجاد شده بود که بخشی از آن‌ها حل شده، اما بخش عمده‌ای از مشکلات مالیاتی آن‌ها باقی مانده است.

او اظهار کرد: تعدادی از کسبه در مجتمع و پاساژ نور ساکن هستند، اما عمده‌ای از آن‌ها به صورت پراکنده در مناطق مختلف تهران هستند که ما امیدواریم حمایت‌های لازم همچنان از آْن‌ها ادامه داشته باشد.

تهرانی اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در دوسال گذشته هزینه‌ها و اداره مغازه‌ها در مجتمع نور را پرداخت کرده و وعده‌هایی هم برای اجاره در مجتمع‌های جاری را داده که امیدواریم عملیاتی شود.

نماینده کسبه پلاسکو تأکید کرد: کسبه پلاسکو زمانی بزرگترین تولیدکنندگان پوشک در کشور بودند ما امیدواریم حمایت‌های لازم از آن‌ها صورت گیرد تا بتوانند همانند گذشته در حوزه اقتصادی کشور فعالیت داشته باشند.

او در پایان گفت: بنیاد مستضعفان تا به امروز همکاری‌های خوبی در روند و سرعت ساخت پروژه داشته که امیدواریم تا پایان شهریور ماه سال آینده به اتمام برسد.

انتهای پیام/
 

همکاری مطلوب بنیاد مستضعفان با شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار