مدیرعامل مخابرات ایران:

سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران رشد پیدا کرده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از رشد سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران با انتشار صورت‌های مالی شش ماهه خبر داد.

سود عملیاتی شرکت مخابرات ایران رشد پیدا کرده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سیدمجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق، اظهار داشت: با انتشار اطلاعات و صورت‌های مالی میان دوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به پایان شهریور ماه، شاهد رشد ۱۹ درصدی درآمد‌های عملیاتی و رشد ۴ درصدی بهای تمام شده درآمد‌های عملیاتی هستیم.

او افزود: شرکت مخابرات ایران در دوره ۶ ماهه منتهی به شهریور ۱۳۹۸ با نماد اخابر و با سرمایه ثبت شده ۶۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۶ ماهه در سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه سال جاری مبلغ ۳۴۱،۴۶۶ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.

مهندس سیدمجید صدری با تشکر از نقش حمایتی هیات مدیره، سهامداران عمده شرکت، مجموعه وزارت ارتباطات و به ویژه مهندس آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دستیابی به این روند رو به رشد، افزود: نماد اخابر در مدت مشابه سال قبل، ٧ ریال زیان برای هر سهم شناسایی کرده بود و در این مدت، رشد و جبران مناسبی برای شرکت در این حوزه مهم اتفاق افتاده است.

او با قدردانی از تلاش مجموعه همکاران و تمام کارکنان شرکت در رقم زدن این پیشرفت محسوس، اضافه کرد: جمع دارایی‌های شرکت نیز در این بازه زمانی با رشد ۸ درصد مواجه شد و سود تلفیقی مخابرات در مجموع به ۴٠٢ ریال رسید.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در بخش درآمد‌های عملیاتی، رشد ۱۹درصدی و ١١ درصدی در سایر درآمد‌های عملیاتی و هم چنین کاهش ۵٠ درصدی در هزینه‌های مالی رخ داده است.

انتهای پیام/ز

صحبت های مدیرعامل مخابرات ایران در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.